A.E.M. van Tol-Jacobs

Jammer genoeg moeten wij nog minimaal 2 weken extra wachten op onze tafel die 4 november 2020 gekocht is.
Als de tafel geleverd is wil ik graag reageren op deze mail

Beste familie Van Tol-Jacobs,
Heel vervelend dat de levertijd is uitgelopen. Onze excuses daarvoor!
Toch alvast veel plezier toegewenst van je nieuwe meubelen!
Met vriendelijke...
Beste familie Van Tol-Jacobs,
Heel vervelend dat de levertijd is uitgelopen. Onze excuses daarvoor!
Toch alvast veel plezier toegewenst van je nieuwe meubelen!

pim

Personeel niet deskundig !!

Beste Pim,
Beste Pim,
Helaas ben je niet tevreden over onze deskundigheid. Wij zouden uiteraard graag weten wat er niet goed is gegaan. Wil je ons een mail sturen met een toelichting, dan helpen we je graag verder. Alvast bedank!

Hans Houtepen

Prima, Cor Stange is een fantastische verkoper

Beste Hans,
Dank je voor je positieve review. Fijn dat je zo tevreden bent over de hulp van onze verkoopadviseur Cor! Dat doet ons goed.
Jan,...
Beste Hans,

Peter Verlinden

Perfect

Blommerde

Heel goed . Het enige jammere vind ik dat je het verpakkingsmateriaal zelf af moet voeren.

simons

Je word slecht voor gelicht

Beste heer Simons,
Beste heer Simons,
Onze excuses voor je ervaring dat je niet goed bent voorgelicht in onze winkel. Dat vinden wij erg vervelend. Ik wil je vragen of je ons een mail wil sturen met een toelichting, dan helpen we je graag verder.

Nederlof

Goede prijs/kwaliteit, helaas duurde de levering heel erg lang: drie maanden ipv drie weken.

Beste klant,
Heel veel vervelend dat de levertijd zo lang is uitgelopen. Onze excuses daarvoor!
Gelukkig kun je nu genieten van je nieuwe meubelen. Veel woongenot toegewenst!
Met...
Beste klant,
Gelukkig kun je nu genieten van je nieuwe meubelen. Veel woongenot toegewenst!