k de jong

Zoals altijd goed.

J.kijzers

Gewoon een goed en net bedrijf wij en onze kinderen kopen al lange tijd bij Bouwman potter

Goede en snelle service en levering volgens afspraak

Stefanie Bakker

Wij zijn op een zeer prettige manier geholpen door Madelon bij het uitzoeken van onze meubels. Het enige nadeel is dat bij de bezorging alles in grote dozen in de kamer gezet wordt en je zelf uren... Wij zijn op een zeer prettige manier geholpen door Madelon bij het uitzoeken van onze meubels. Het enige nadeel is dat bij de bezorging alles in grote dozen in de kamer gezet wordt en je zelf uren aan de slag kan om te monteren en de stoffen in te spuiten.

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Beste Stefanie,
Beste Stefanie,
Fijn om te lezen dat je in onze winkel prettig bent geholpen door Madelon. Je hebt gekozen voor onze bezorgservice, maar doordat de prijzen van Pronto Wonen afhaal- en zelfmontage prijzen zijn dient u het uitpakken etc. zelf te doen. Tegen meerprijs willen wij overigens ook die service graag bieden hoor. Maar doordat de formule Pronto Wonen de meubelen op deze wijze aanbiedt heb je altijd de laagste prijs. En dat is uiteraard ook mooi meegenomen.
Wij wensen je veel plezier van je nieuwe meubelen. En als er vragen zijn, neem dan gerust contact met ons, dan helpen we je graag verder.
Jan, klantenservice
Pronto Wonen Poortvliet
Woonboulevard Poortvliet

We zijn goed geholpen en zeer tevreden met de aankoop.

Dingemanse N A

Goede service. Vriendelijk personeel