A Praat

Zeer goede ervaring, goede service, meedenkend personeel

Goede artikelen en een prima service.

cvsvd

Het was jammer dat de bestelling een vertraging heeft opgelopen, maar verder prima geholpen.

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Beste klant,
Het is altijd jammer als de levertijd vertraagd. Onze excuses hiervoor.
Wij wensen je veel plezier van je nieuwe meubelen!
Jan,...
Beste klant,
Het is altijd jammer als de levertijd vertraagd. Onze excuses hiervoor.
Wij wensen je veel plezier van je nieuwe meubelen!
Jan, klantenservice
Pronto Wonen
Woonboulevard Poortvliet

Slecht,op afleverbericht stond levering tussen 11.00-13.00. Na erg lang wachten maar gaan bellen met Bouman Potter, daar wisten ze niet hoe het zat, doorverbonden met planning niemand aanwezig. Er... Slecht,op afleverbericht stond levering tussen 11.00-13.00. Na erg lang wachten maar gaan bellen met Bouman Potter, daar wisten ze niet hoe het zat, doorverbonden met planning niemand aanwezig. Er werd toen voorstel gedaan om maar nieuwe afspraak te maken,Na lang wachten werden de meubels om 18.30 afgeleverd!!

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Beste klant,
Heel erg vervelend dat u op de afleverdag zolang hebt moeten wachten. Onze bezorgers nemen onderweg altijd contact op als er vertraging is, maar helaas is dat bij u fout gegaan, waarvoor onze welgemeende excuses.
Gelukkig dat u uw nieuwe meubelen toch nog hebt ontvangen. Heel veel woonplezier toegewenst!
Jan, Klantenservice
Pronto Wonen
Woonboulevard Poortvliet

Goede afspraken en die worden nagekomen

G.Beeke

Vriendelijk geholpen zowel in de winkel als bij de bezorging. Leuke meubels en veel keus

Geweldige ervaring, prima service, ruime keus