Rustig kunnen rondkijken Goed advies bij bestellen gekregen en goede bezorging.

De ervaring was slecht. We zouden vanuitNoord Brabant een bestelde salontafel ophalen. De dag daarvoor gebeld om te vragen of het een showroommodel betrof gezien dit in de bevestigingsmail stond. De... De ervaring was slecht. We zouden vanuitNoord Brabant een bestelde salontafel ophalen. De dag daarvoor gebeld om te vragen of het een showroommodel betrof gezien dit in de bevestigingsmail stond. De medewerker verzekerde ons dat dit een foutje was en dat het een nieuwe tafel betrof. Voor ons belangrijk om te weten omdat we geen eind willen rijden voor bijvoorbeeld een tafel met een forse beschadiging.
De volgende dag was mijn man al onderweg naar poortvliet ( dag vrijgenomen van zijn werk) en werd ik gebeld dat het toch een showroommodel betrof met een grote scheur in het hout! Mijn man is uiteindelijk terug naar huis gekeerd, we wilden geen tafel met scheur! We zijn erg teleurgesteld door de gang van zaken. Wij waren vaste klant bij pronto wonen maar zijn nu wel even klaar met pronto.

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Beste klant,
Bedankt voor uw reactie!
Dit is inderdaad een enorme teleurstelling. Onze excuses hiervoor.
Beste klant,
Bedankt voor uw reactie!
Dit is inderdaad een enorme teleurstelling. Onze excuses hiervoor.
Het was de laatste tafel op voorraad. Wij begrijpen heel goed dat u de tafel niet met de scheur in het hout wilde.
Wij nodigen u graag uit in onze winkel, zodat we onder het genot van een bakje koffie u een goed voorstel kunnen doen. Maak van te voren even een afspraak, zodat we alle tidj voor u hebben.
Jan, klantenservice
Pronto Wonen
Woonboulevard Poortvliet

Wij zijn ter plaatse zeer goed geholpen door de verkoper. Behandeld met de glimlach.

Prettig en deskundig!

ramakers

Twee kasten gekocht ,die op onze boven verdieping geplaatst moesten worden. Bij navraag of deze kasten naar boven gebracht zouden worden kreeg ik het antwoord dat ze op de plek van bestemming in... Twee kasten gekocht ,die op onze boven verdieping geplaatst moesten worden. Bij navraag of deze kasten naar boven gebracht zouden worden kreeg ik het antwoord dat ze op de plek van bestemming in elkaar gezet zouden worden.
Echter bij levering bleken de kasten al in elkaar gezet en te zwaar en te groot om naar boven gebracht te worden.
Vriendelijke chauffeur nam de kasten zonder problemen weer mee terug. Alleen hadden wij helaas geen kasten!

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Beste mevrouw Ramakers,
Beste mevrouw Ramakers,
Heel erg jammer dat je kasten niet geleverd konden worden. Begrijpelijk dat het een teleurstelling voor je is. Uiteraard helpen we je graag een andere keuze te maken, maar dan kasten die wel gedemonteerd kunnen worden. We nodigen je graag uit in onze Woonboulevard en zijn je graag van dienst.
Jan, klantenservice
Pronto Wonen
Woonboulevard Poortvliet

Ronald

Nette meubels, goede prijs verhouding, goed geholpen.