J.Brouwers

Geleverd zoals besproken.

De Kock

Deskundig en goede service

h.j van wingerden

Heel goed en snel geholpen

Goede informatie ,vriendelijk ,goede service.

van Hoof

Mooie meubels

Ik ervaar Poortvliet altijd als een prettige woonboulevard om naar toe te gaan en ik heb inmiddels al 2x mijn complete inboedel ervandaan gehaald. In de winkel wordt je goed en kundig geholpen en... Ik ervaar Poortvliet altijd als een prettige woonboulevard om naar toe te gaan en ik heb inmiddels al 2x mijn complete inboedel ervandaan gehaald. In de winkel wordt je goed en kundig geholpen en alles ziet er erg netjes uit.
ook het personeel wat de meubels kwam bezorgen waren er netjes en correct. Ik zal hier zeker naartoe blijven komen.

Prima netjes en zeer punctueel

Helaas werden we zeer slecht geholpen. Er was een actie dat er een tegoedbon gegeven zou worden gegeven van € 50. Bij een besteding van minimaal € 1000 wij kwamen nu op een bedrag van € 960 maar... Helaas werden we zeer slecht geholpen. Er was een actie dat er een tegoedbon gegeven zou worden gegeven van € 50. Bij een besteding van minimaal € 1000 wij kwamen nu op een bedrag van € 960 maar hebben in het voorjaar een grote bestelling gedaan van € 4000. We vonden het daarom erg teleurstellend dat over deze € 40 verschil zo moeilijk werd gedaan en dat we de bon niet kregen terwijl we toch niet tenminste klant zijn. In zo'n situatie verwacht je dat er ook een blijk van waardering's wordt gegeven en dat er gezegd wordt die € 40 kijken door de vingers en we geven een cadeaubon.

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Beste klant,
Beste klant,
Heel erg vervelend om net naast een actie te pakken. Wij begrijpen je teleurstelling. Overigens is de afdeling Pronto Wonen ook nog eens uitgesloten van deze actie, maar waarschijnlijk heb je ook op andere woonafdelingen in onze Woonboulevard gekocht.
We hebben regelmatig nieuwe acties. Deze kun je vinden in onze folders en op onze website. Je bent altijd welkom en we helpen je graag.
Jan, klantenservice
Pronto Wonen