J de kraker

Relax fauteuil gekocht en afgehaald.

Vriendelijke mensen, meedenken en helpen om tot een mooi totaal beeld te komen.

Personeel in winkel vriendelijk en behulpzaam. Geen korting mogelijk helaas op onze toch wel leuke order...kregen in plaats daarvan uiteindelijk wat cadeaubonnen. Levertijd was erg lang maar dat... Personeel in winkel vriendelijk en behulpzaam. Geen korting mogelijk helaas op onze toch wel leuke order...kregen in plaats daarvan uiteindelijk wat cadeaubonnen. Levertijd was erg lang maar dat wisten we vooraf, 14 weken.
Bezorging zou tussen 12.30 en 14.30 zijn, om 15.30 gebeld waar ze bleven en zouden onderweg zijn wat nog ca. 30 minuten zou duren. Uiteindelijk waren ze er om 17.00 uur. Meubels netjes geplaatst maar bleken heel erg vuil te zijn, een soort zwart stof zat er overheen.

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor je reactie. Dit verdiend geen schoonheidsprijs... Onze excuses dat het zo is gelopen. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u het met ons deelt, zodat wij ook weten op welke punten wij onze service nog verder kunnen verbeteren.
Fijn dat u in de winkel vriendelijk bent geholpen. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe interieur.
Jan, klantenservice
Pronto Wonen
Woonboulevard Poortvliet

van der kraan

Wij zijn goed geholpen bij het uit zoeken van de stoelen besteld en laten bezorgen, tot onze verbazing zaten de stoelen in dozen en moesten die zelf in elkaar zetten.Als we dat van tevoren hadden... Wij zijn goed geholpen bij het uit zoeken van de stoelen besteld en laten bezorgen, tot onze verbazing zaten de stoelen in dozen en moesten die zelf in elkaar zetten.Als we dat van tevoren hadden geweten waren er geen stoelen gekochte de bezorger zij dat staat op de bon.als je op leeftijd ben zitje daar niet op te wachten, ik probeerde al een paar keer te reageren maar als ik mijn leeftijd vermelden kon ik hem niet verzenden dit vind ik discriminatie van mijn leeftijd 78 jaar

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Beste meneer Van der Kraan,
Hartelijk dank voor uw reactie! Ik begrijp u heel goed. Gezien uw leeftijd hadden we u wel even op weg kunnen helpen met uw stoelen. Ons excuus hiervoor!
Het is...
Beste meneer Van der Kraan,
Het is echter zo dat de collectie van Pronto Wonen afhaal en zelfmontage meubelen zijn. Hierdoor kan deze collectie zeer scherp geprijsd worden en heeft u maximaal voordeel. Voor bezorgen en ook voor montage wordt een meerprijs gerekend.
Wij wensen u veel plezier toe van uw nieuwe stoelen.
Jan, klantenservice
Pronto Wonen
Woonboulevard Poortvliet

heel vriendelijk en professioneel geholpen bij Bouwman Potter ..na de levering van de meubelen hadden wij nog wel iets aan te merken maar tot nu toe zijn we zeer tevreden over de verwerking hiervan.

Mijn ervaring was goed

Ik ben zeer tevreden, met de service en klantvriendelijkheid.