Heel klantvriendelijk

Luc Mercy

Geen voorschot te betalen zoals op vele andere plaatsen en duidelijk afspraken over de levering. Prima

A willemse

Al vele jaren klant van Poortvliet , prima service top

Meubels (salontafel, kast , tv kast )gekocht, maar bij levering blijkt dat de verkoperster ons niet verteld heeft dat er in dit type hout stukken worden ingezet.
vooral bij de salontafel vond...
vooral bij de salontafel vond ik dit niet mooi.
zet dan een show tafel neer die het ergste inzet stuk heeft , zodat de klant het ook kan zien.
gelukkig dat er mensen van de klantenservice en magazijn zijn , die bereid zijn mee te denken/ werken

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Beste klant,
Bedankt voor uw reactie en advies. Wij vinden het een bijzonder goede tip om in de showroom duidelijk te product eigenschappen te tonen, zodat u het product beter kunt beoordelen. Daar gaan we zeker wat mee doen.
Fijn dat u tevreden bent over onze medewerkers van de klantenservice die het voor u naar tevredenheid zullen afhandelen, zodat u met veel plezier kunt genieten van uw nieuwe meubelen.
Jan, klantenservice
Pronto Wonen
Woonboulevard Poortvliet

Rommers

Behulpzaam personeel en een goede service

J.a Embregts

Zeer goed geholpen en ook vriendelijk

Zag er de eerste keer dat wij kwamen heel mooi en verzorgd uit,tweede keer een stuk minder , meer aandacht voor het opruimen wat natuurlijk eem hele klus is

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Beste klant,
Dank je voor je reactie! Het is uiteraard de bedoeling dat alles er verzorgd en opgeruimd uitziet. Waarschijnlijk waren wij tijdens uw tweede bezoek bezig met het plaatsen van nieuwe collectie in de showroom, waardoor het even wat rommelig was. Maar we gaan hier zeker rekening mee houden en bedanken u voor de tip!
Jan, klantenservice
Pronto Wonen
Woonboulevard Poortvliet

JOOP KOK

Een fijne winkel goed geholpen
Deskundige voorlichting
En prima aflevering