G.Mijnsbergen

Enige maanden geleden hebben wij een nieuw appartement in Bergen op Zoom betrokken en de woning volledig opnieuw ingericht met meubels van Woonboulevard Poortvliet.
De aflevering heeft voor...
De aflevering heeft voor heel wat problemen gezorgd , maar door de perfecte bemiddeling van aftersale is alles netjes en correct afgehandeld. Ik heb dit enige malen reeds gemeld bij Woonboulevard doch ik wel hierbij graag vermelden dat ik volop tevreden ben met de meubels.

Edwin Matthijssen

Prima ervaring, wel vonden wij de bezorgkosten echt te hoog. Dit zou voor ons aanleiding zijn om niet opnieuw te kopen.

Prima levert op tijd

Wij zijn goed geholpen maar...de keuze is reuze nog iets actiever meedenken mag.
En bij een probleem mag het wel wat coulanter naar de klant toe.

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Beste klant,
Bedankt voor je reactie! Uiteraard willen we altijd zeer coulant met u meedenken. Onze excuses als u dat zo niet hebt ervaren. Fijn dat u verder goed bent geholpen. Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe meubelen!
Jan, klantenservice
Pronto Wonen
Woonboulevard Poortvliet

Ze denken mee vriendelijk geholpen.
was bij levering probleem is verder keurig opgelost.

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Beste klant,
Bedankt voor uw reactie. Fijn dat u tevreden bent en dat ook het probleem bij levering goed is opgelost. Nog veel plezier van uw nieuwe meubelen toegewenst!
Met vriendelijke...
Jan, klantenservice
Pronto Wonen
Woonboulevard Poortvliet

Toppers daar!

Bij dit bedrijf kan ik meestal slagen. Je merkt dat dit een familiebedrijf is de betrokkenheid bij de klant is prima. Hier heb ik nog het idee de klant is koning