Snel en duidelijk

Het is op de website niet mogelijk om bij bestelling van 2 rouwboeketten ook voor ieder rouwboeket linten te bestellen. De website laat maar één keer linten zien. De linten voor het andere boeket... Het is op de website niet mogelijk om bij bestelling van 2 rouwboeketten ook voor ieder rouwboeket linten te bestellen. De website laat maar één keer linten zien. De linten voor het andere boeket moet je vermelden bij de bestel opties. Niet erg klantvriendelijk want je weet niet wat je moet doen en je krijgt de neiging om af te hakken en de bestelling bij een ander bedrijf te plaatsen.

Bestelproces verliep prima, maar geleverde boeket leek qua omvang en uitvoering niet op de afbeelding en beschrijving.

Zeer positief. Vond het fijn dat er gelijk gereageerd werd op mijn opmerkingen in het opmerkingenveld. Gaf me vertrouwen dat het goed werd opgepakt. En de bevestiging dat het is aangekomen ook heel... Zeer positief. Vond het fijn dat er gelijk gereageerd werd op mijn opmerkingen in het opmerkingenveld. Gaf me vertrouwen dat het goed werd opgepakt. En de bevestiging dat het is aangekomen ook heel fijn. Boeket was mooi. Net zoals op de foto.

Mooi boeket en was gelijkend als op de foto

Reactie Rouwboeketbestellen.nl:

Bedankt voor uw bericht. Ik had graag nog van u vernomen hoe we volgens u het verloop van uw bestelling hadden kunnen verbeteren. U kunt dit alsnog per email laten weten. Daarvoor kunt u de... Bedankt voor uw bericht. Ik had graag nog van u vernomen hoe we volgens u het verloop van uw bestelling hadden kunnen verbeteren. U kunt dit alsnog per email laten weten. Daarvoor kunt u de bevestigingsmail beantwoorden.
Klantenservice RouwboeketBestellen.nl

Kane's Advies Buraeu

Keurig verzorgd boeket. Op tijd geleverd ( heel belangrijk ). Tekst precies gedrukt zoals aangegeven. Kan niet anders zeggen dan: perfect.

Snel / gemakkelijk