De beoordeling is op basis van eerste bestelling. Ben tevreden.

Goed, op Zaterdag door na vraag bloemist werd pas maandag middag behandeld, wel helemaal prima. Hier wellicht afspraak bloemist Met noodnummer oid.Tijd is toch wel factor bij rouwboeket. Boeket zelf... Goed, op Zaterdag door na vraag bloemist werd pas maandag middag behandeld, wel helemaal prima. Hier wellicht afspraak bloemist Met noodnummer oid.Tijd is toch wel factor bij rouwboeket. Boeket zelf en kleuren lint helemaal super, echt de mooiste

Reactie Rouwboeketbestellen.nl:

Bedankt voor uw beoordeling. In het weekend zijn we inderdaad beperkt bereikbaar. Alle samenwerkende bloemisten zijn op zaterdag vanaf 17.00 gesloten en tevens op zondag gesloten. Om die reden... Bedankt voor uw beoordeling. In het weekend zijn we inderdaad beperkt bereikbaar. Alle samenwerkende bloemisten zijn op zaterdag vanaf 17.00 gesloten en tevens op zondag gesloten. Om die reden kunnen wij sowieso niets regelen met de uitvaartbloemist, vandaar dat u op maandag een reactie van ons hebt ontvangen.
Uiteraard is uw opmerking, dat uw bloemstuk de mooiste was, de kracht van onze online service voor het bezorgen van prachtige rouwbloemstukken. Uiteindelijk doen we het daar voornamelijk voor!
Met een vriendelijke groet,
Team - Rouwboeketbestellen.nl

Jose Zwarteveen

Ontzettend snelle levering alleen de kleuren weken af in het resultaat

Reactie Rouwboeketbestellen.nl:

Bedankt voor uw beoordeling. De kleuren van de foto en de daadwerkelijke kleuren kunnen soms iets afwijken omdat we te maken hebben met verse natuurlijke producten.
Echter ga ik er niet van uit...
Echter ga ik er niet van uit dat de afwijking dusdanig groot is geweest, hierover heb ik namelijk niet eerder een klacht of bericht over ontvangen van u.

Heel attent. Er werd door bloemist nog gebeld of tekst op lint goed was.

G. Palm

Snelle service!! De bezorging was zoals het hoort te zijn. Mooi boeket!!!

Renee schilders

Zeer snelle levering en prachtig boeket, op n belangrijk moment de juiste service

Anetta

Hartstikke bedankt! Hele mooie bloemen bezorgd en correcte levering.

Voortreffelijk geregeld, mooi boeket.

Good service. Very kind and attentive personal. Gorgeous flowers.