Richard

Super slecht bereikbaar bellen wil helemaal niet

anja koenen

Snelle levering en goede producten

Alan van Aspert

Na dat 1e pakketje niet was aangekomen door vervoerder en deze ook niet bij zwembadstore was geretourneerd na contact toch mijn bestelde product opnieuw verzonden
Goede helpdesk

Stephanie Mathues

Perfect

Robert Geurts

Mijn ervaring is helaas negatief. Er zijn alleen maar zwembadfilters geleverd. Maar de solarmat helaas niet. Als reactie heb ik alleen maar gekregen dat ik beter in de doos moest kijken. Heb diverse... Mijn ervaring is helaas negatief. Er zijn alleen maar zwembadfilters geleverd. Maar de solarmat helaas niet. Als reactie heb ik alleen maar gekregen dat ik beter in de doos moest kijken. Heb diverse malen gebeld en gemaild maar nul reactie. Heb foto's en het gewicht van de doos gemaild als bewijs dat de mat er echt niet bij zit,maar wederom nul reactie. Dus ben zwaar teleurgesteld hoe jullie de zaken afhandelen. Moet nu de kidz maar teleurstellen.

Reactie The Online Retail Company:

Hallo Robert, excuses dat het zo is gelopen. We hebben inderdaad een domme fout gemaakt. Daar komt nog eens bij dat we een achterstand hebben in het beantwoorden van alle binnengekomen vragen.... Hallo Robert, excuses dat het zo is gelopen. We hebben inderdaad een domme fout gemaakt. Daar komt nog eens bij dat we een achterstand hebben in het beantwoorden van alle binnengekomen vragen. Inmiddels hebben we de solarmat aan je nagestuurd. Hopelijk is alles nu naar wens. Nogmaals een dikke sorry!
Groetjes,
Claudia
The Online Retail Company

Joop Hermsen

Helaas een slechte ervaring, door misleiding (verkeerd lezen) bestelde ik een solarmat van 2 x 3 meter voor een rechthoekig bad. Bij aflevering is het een veredelt nopjes verpaking materiaal met een... Helaas een slechte ervaring, door misleiding (verkeerd lezen) bestelde ik een solarmat van 2 x 3 meter voor een rechthoekig bad. Bij aflevering is het een veredelt nopjes verpaking materiaal met een afmeting van 280 x 195 voor een ovaal bad. Nu voor 3 x de prijs een echte mat gekocht van een veel degelijker materiaal.