Sonja

Stofzuigerslang bestelt, correct en snel geleverd. Mooi zo!

Eugeniejans@outlook.com

Goed en snel geleverd

particulier

Niet echt goed.!!!!

Fam Hakkert

Gewoon goed

Reactie The Online Retail Company:

Super bedankt voor de mooie review!
Zonnige groeten,
Claudia
Team The Online Retail Company BV

sofie hias

Grote minpunt is trage verzending

Reactie The Online Retail Company:

Bedankt voor de beoordeling. Op het moment is het heel erg druk, hetgeen zorgt voor vertraging in de verzending bij ons en bij de bezorging via onze transporteurs. We hopen het in de toekomst beter... Bedankt voor de beoordeling. Op het moment is het heel erg druk, hetgeen zorgt voor vertraging in de verzending bij ons en bij de bezorging via onze transporteurs. We hopen het in de toekomst beter te kunnen doen. Sorry!
Zonnige groet,
Claudia van Zwembadstore.com

Cw Van os

Waardeloos! Spullen na anderhalve week nog niet geleverd. 3x gebeld, zou uitgezocht worden maar nog geen antwoord en ook geen geld terug. Klantenservice beperkt bereikbaar.

Reactie The Online Retail Company:

De verzending van uw bestelling is inderdaad helemaal verkeerd gelopen. Onze welgemeende excuses daarvoor. Zo had het niet moeten gaan. We hopen dat we nog eens de kans krijgen om het goed te doen... De verzending van uw bestelling is inderdaad helemaal verkeerd gelopen. Onze welgemeende excuses daarvoor. Zo had het niet moeten gaan. We hopen dat we nog eens de kans krijgen om het goed te doen in de toekomst!
Zonnige groet,
Claudia van Zwembadstore.com