Peter

Iedere keer goede ervaring

Kevin van Capelle

Zeer goed

Silvio

Zeer tevreden over het bestel, betaal en lever proces.
Alles ik nauwkeurig verlopen.

Lieke

Product functioneert niet zoals t behoort te doen. Zij verwijzen je door naar de fabrikant (dit mag wettelijk niet). Er is nog steeds geen vervangend onderdeel onderweg en ik zou niemand adviseren... Product functioneert niet zoals t behoort te doen. Zij verwijzen je door naar de fabrikant (dit mag wettelijk niet). Er is nog steeds geen vervangend onderdeel onderweg en ik zou niemand adviseren hier iets te kopen

Jan Scheers

Zeer snelle en acurate leverdienst. Product is exact wat men er kan van verwachten. Helemaal startklaar (wat niet zo is wanneer je bij andere firma's het identieke prodect denkt te bestellen !)

Sander

Zondags besteld. Dinsdags al geleverd. Nadat ik het binnen had, kreeg ik pas een email dat het bezorgd zou worden. Dus dat vond ik wel apart.

Reactie The Online Retail Company:

Hi Sander, dank voor je review! Het klopt inderdaad dat de track & trace per abuis is verzonden. De brandstof is door onze eigen bezorger bij je bezorgd. In het magazijn is de order te laat op... Hi Sander, dank voor je review! Het klopt inderdaad dat de track & trace per abuis is verzonden. De brandstof is door onze eigen bezorger bij je bezorgd. In het magazijn is de order te laat op verzonden gezet, waardoor de bezorgmail te laat aan je verstuurd is. Sorry voor de verwarring!
Groetjes, Claudia
Team The Online Retail Company