kachel liefhebber

Ging even mis met webshop en Postnl maar het bedrijf heeft het snel en goed opgelost, het doet wat het zegt.

J Jansen

bestellen en aflevering ga zo door

Maureen Croughs

Ik kreeg goede informatie over het product.

Dirk

Correcte en snelle levering

Judy Fien-Wielandt

Alleen maar positief

Michel Vermazen

Supper snel en goed werk met leveren

Angely oerlemans

Een zibro kamin kachel besteld met petroleum die geurloos zou zijn wat niet geurloos was , kon niet in de ruimte zijn door de petroleum lucht en de kachel kwam niet verder dan 14 gr .
Contact...
Contact gehad , andere vloeistof proberen anders alles terug sturen , geprobeerd met aanbevolen vloeistof , alles hetzelfde , vieze geur en niet hoger dan 14 gr.
Gevraagd een andere te sturen omdat ik de kachel meteen nodig had maar dat kon niet, na overleg alles retour op eigen kosten a €26 en heb ik een andere bij een andere leverancier gekocht deze deed het meteen perfect naar behoren.
Gisteren mail van mijn retour gehad , was verkeerd tetuggestuurd waardoor lekkage ontstaan is en de kachel ging in 10 min naar 20graden , dat ik de kosten van €50 euro moet betalen hiervoor .
Gebeld met klantenservice dat we duidelijk gecommuniceerd hebben maar geven niet thuis , waardeloze service , voor mij NOOIT MEER .

Guy

Goede prijsstelling.