Anita Steindl

Zeer goed snelle levering ook

Peter Theunissen

Snelle levering goede kwaliteit

Wolput Martine

Vind het een goed merk

JP Brouwer

Ruime keus voor een goede prijs.

Oving

Het Paket is niet aangekomen, De Bestelling is mislukt. Ik heb er al over gebeld.verder niets gehoord
vr.gr Heiko

Aldert Mulder

Helaas had ik een zwembad =slang die te groot was.
ik heb gevraagd of ik de slang kon ruilen voor een slang van 32 mm.
Dit kon niet...nu zit ik met een zwembadslang was ik niets mee kan.

Reactie The Online Retail Company:

Beste Aldert, dat is inderdaad wel jammer. De slang wordt namelijk op maat voor u gemaakt, vandaar is retour sturen dan niet meer mogelijk. Zo staat het er ook bij in de webshop. We hopen u ondanks... Beste Aldert, dat is inderdaad wel jammer. De slang wordt namelijk op maat voor u gemaakt, vandaar is retour sturen dan niet meer mogelijk. Zo staat het er ook bij in de webshop. We hopen u ondanks dit nog eens weer te zien!

Ineke Gennep van

Hondenvoer in blikken slecht verpakt; allemaal gedeukt.

Reactie The Online Retail Company:

Beste Ineke, dank voor het doorgeven van de beoordeling. U mag ons gerust een mail sturen voor dergelijke meldingen. Dan nemen we dit op met de vervoersdienst!

Sandra

Had hier Gloria accu rugspuit Tukan 1600E Basic in april. Eerst ging al de schouderband stuk, dit is netjes vervangen. Maar nu begint hij te lekken. We dachten we nemen er 1 als extra erbij. de... Had hier Gloria accu rugspuit Tukan 1600E Basic in april. Eerst ging al de schouderband stuk, dit is netjes vervangen. Maar nu begint hij te lekken. We dachten we nemen er 1 als extra erbij. de oudere draait nog perfect is nu 7 jaar oud en nog nooit wat aan gemankeerd en de nieuwe gekocht in april en nu al mankementen. Heb ze een mail gestuurd daarover maar helemaal niks. Dus nu maar op laten lossen bij een ander bedrijf zodat deze tank ook weer werkt.

eerste deel goed op gelost. maar de 2de deel hoor je niks meer

Reactie The Online Retail Company:

Beste Sandra, wat vervelend, zeg! Ik vrees dat we uw mail daarover niet ontvangen hebben. Zou u ons deze nogmaals toe willen sturen? Alvast bedankt!