Martijn

Duidelijke omschrijven en product zoals verwacht

Prive

Perfect product

KH

Fantastische service . Verkeerd afdekzeil geleverd, nieuwe heel snel alsnog gestuurd

Röder

Filter mit Deckel Intex Whirlpool Pure Spa

seb van Zimmeren

Bijzonder goed, alles is correct verlopen. Prima!!

Reactie The Online Retail Company:

Beste Seb, bedankt voor uw beoordeling. Dat zijn nog eens lovende woorden. Fijn te horen dat u tevreden bent!

Thea Dekkers

Snel en makkelijk

Guido

Op 30 mei 2021heb ik melding gemaakt i.v.m loskomen gasfles op een campinggaz toestel wat zeer gevaarlijk is.
Na vele malen tevergeefs proberen telefonisch contact te krijgen en verschillende mails is tot op heden(1/7/21) nog geen reactie geweest vanwege het bedrijf, wat niet echt kan bestempeld worden als correcte service al maakt het bedrijf zich sterk om binnen de 5 dagen te reageren!
------------------------------------------------------------------------------------------------
Na mijn bovenstaand review is alles in een stroomversnelling geraakt, of het één met het ander te maken heeft laat ik in het midden. Uiteindelijk is ons begin juli een nieuw toestel geleverd.
Na zeer lang wachten heeft het bedrijf dit op een correcte manier afgehandeld, waarvoor dank.

Ze komen enigszins met vertraging hun belofte na.
Jammer dat ze in die periode telefonisch niet te bereiken waren anders had het probleem waarschijnlijk niet zo een omvang gekregen.

Gunther

In 1 woord PERFECT!!! 5 sterren all the way!!