Koomen

Prima service.

De Graeve Rudy

Zeer goed ,

Reactie The Online Retail Company:

Dag Rudy, dank voor uw mooie beoordeling! Dat zien we graag!

Alasdair Hatfield

Positief

Zwembadstore

Teleurgesteld

mooie prijzen

René

Geen snelle levering ondanks info op de website.

Joris

Levering van de bestelde spullen duurde enige tijd. Tussen bevestiging en versturen van de bestelling was er geen communicatie over status van de bestelling. Als ik vooraf had geweten dat levering... Levering van de bestelde spullen duurde enige tijd. Tussen bevestiging en versturen van de bestelling was er geen communicatie over status van de bestelling. Als ik vooraf had geweten dat levering langer zou duren had ik waarschijnlijk ergens anders besteld

Johan

Bestelde producten waren op voorraad, levertijd 2-5 werkdagen. Na 5 werkdagen nog niks geleverd. Mail naar de klantenservice gestuurd, in een automatische reactie staat dat ze hun best doen binnen 5... Bestelde producten waren op voorraad, levertijd 2-5 werkdagen. Na 5 werkdagen nog niks geleverd. Mail naar de klantenservice gestuurd, in een automatische reactie staat dat ze hun best doen binnen 5 werkdagen te reageren. Lijkt me geen succesformule als het gaat om service.

Nee

K van Stralen

Nog niets ontvangen maar wel vragen of ik mijn ervaring wil delen.

Silvia Doorn

Mail je dat zwembad lek is moet je contact opnemen met de producent. Niet klantvriendelijk geholpen