Ulrich Verstraeten

Snelle levering, prima service.

Charlotte Bouckaert

Mooi aanbod en snelle kevering

Wout

Op de site staat dat de klantenservice tijdens openingstijden te bereiken is. D.w.z. Maandag t/m vrijdag van 09:00u 17:00u. Het is nu bijna 10:30u en de klantenservice is nog steeds gesloten. Op de site staat dat de klantenservice tijdens openingstijden te bereiken is. D.w.z. Maandag t/m vrijdag van 09:00u 17:00u. Het is nu bijna 10:30u en de klantenservice is nog steeds gesloten.
Daarnaast is mijn bestelling (op zondag besteld) pas vandaag opgestuurd i.p.v. op maandag. Dus ik ontvang de bestelling later dan gepland. Gezien de drukte is dit te begrijpen al had ik het natuurlijk liever niet gezien. De 2e bestelling (op maandagavond geplaatst) hoop ik wel volgens afspraak op Woensdag te ontvangen.

Maar ik vind het toch slecht te noemen dat de klantenservice niet te bereiken is.

Ondanks dat schrijf ik dit bedrijf niet af maar er kan wel e.e.a. verbeterd worden. Ik geef ze nog het voordeel van de twijfel.

Goede en overzichtelijke site.

Berthil Hermans

Fijn bedrijf om mee te werken.

Eddy Coolens

Heel goed is een Aanrader

Jan

Prima, bestelling snel en correct afgehandeld

Tamara

Vlotte nette levering

Bart Smedts

Overzichtelijke website, gemakkelijke registratie en supersnelle levering... Dik in orde, bedankt !