Jan Van Diest

Snelle service. Maar over de levering zijn we absoluut niet te spreken. Los van het feit dat we begrip hebben voor de iets langere wachttijd, werd ons pakket geleverd zonder ons weten, en bij een... Snelle service. Maar over de levering zijn we absoluut niet te spreken. Los van het feit dat we begrip hebben voor de iets langere wachttijd, werd ons pakket geleverd zonder ons weten, en bij een buur van ons. Wij wisten hier niks van en zijn dus zelf beginnen telefoneren. Aan de telefoon, meneer Vanderelst die werkt bij Dina logistics in Ternat, was zeer arrogant en leek hier zeer licht over te gaan. Terwijl een bestelling van €500 euro toch niet niks is. "Ja dan krijgt ge wel een nieuw zwembad he" was het antwoord. Hier kunnen jullie bij zwembadstore niks aan doen maar misschien toch even een melding maken aan de leverdienst hierover. Alvast bedankt voor jullie zwembad!

Wim Roeleveld

Vlot, helder, prima

Tammara Kroes

Heb altijd goeie ervaring en goeie advies

Angelique Hage

Uitstekend!
Uitstekend!
2 orders werden verwisseld, dat kan gebeuren. Maar toen ik in de avond daarover mailde, kreeg ik nog geen uur later reactie en meteen werd geregeld dat ik alsnog ging ontvangen wat ik eigenlijk besteld had en mocht de verkeerde levering ook nog houden.

Rudy

Helemaal tevreden van vindbaarheid producten tot en met levering.

E. Slabbers

Goede en snelle service en duidelijke website waar onderdeel snel te vinden was.

Peggy Hellemans

Perfect