Elisa

Verzending duurde wat lang, maar komt vast door corona. Anders goede service.

Edgar

Prettige ervaring, snelle levering, nette prijzen.

Pietje

Moest erg lang wachten op mijn bestelling..er werd aangegeven 5-8 dagen maar ik heb 17 dagen moeten wachten

Carvanservice M. ter Voort

Op zich redelijk, maar we hadden 2 artikelen besteld, waarvan op 1 een heel ander (voor ons onbekend) adres stond. Daardoor beide pakketjes op verkeerde adres afgeleverd. Zelf na dagen gebeld waar... Op zich redelijk, maar we hadden 2 artikelen besteld, waarvan op 1 een heel ander (voor ons onbekend) adres stond. Daardoor beide pakketjes op verkeerde adres afgeleverd. Zelf na dagen gebeld waar 't bleef. Degene die het ontvangen heeft (kapper in andere wijk), benaderde ons zelf. Niks meer van jullie gehoord. Dat is op zich wel heel raar natuurlijk, niet zo klantvriendelijk. Zelf dus uiteindelijk bij kapper opgehaald.

Marcel van berkel

Verzending goed alleen service bij klacht niet goed zit iets niet bij en dsn moet je zelf met fabricant contact opnemen dst vind ik super rast

Matthew Serck

Ontevreden over totaal gebrek aan communicatie. Begrip voor de meegedeelde langere levertijd door Corona maar daar dan nog meer dan 100% bijdoen is niet netjes zeker niet zonder enige vorm van... Ontevreden over totaal gebrek aan communicatie. Begrip voor de meegedeelde langere levertijd door Corona maar daar dan nog meer dan 100% bijdoen is niet netjes zeker niet zonder enige vorm van communicatie. Bestelde items bestaan uit verschillende pakketten, volgens hen allemaal verstuurd, volgens Post NL zelfs nog niet allen door Post NL ontvangen. Teleurstellend.