Ping

Fijn bedrijf. Heeft ondanks drukte zaakjes voor elkaar.

Marina

Voor ons de eerste keer dat ik daar iets had besteld,heel erg goed tevreden .
Voor ons de eerste keer dat ik daar iets had besteld,heel erg goed tevreden .
Product zeer vlug in huis ,ook voor After pay zeer erg tevreden echt pas een paar dagen later bericht zodat je het altijd nog
terug kunt sturen als het niet goed is .Uitstekend

Johan Van der Veken

Gemakkelijk te bestellen - snelle levering

Op zondag een zwembad besteld. Zou op Dinsdag geleverd worden. Na een paar keer mailen zei de dame van de klantenservice dat het aan post.nl lag. Post.nl gaf Zwembadstore.com de schuld. Na 4 dagen... Op zondag een zwembad besteld. Zou op Dinsdag geleverd worden. Na een paar keer mailen zei de dame van de klantenservice dat het aan post.nl lag. Post.nl gaf Zwembadstore.com de schuld. Na 4 dagen nog niet geleverd. Een mail gestuurd om de order te annuleren.

Niet tevreden over zeil voor zwembad Intex. Het is 10 dagen oud en al stuk!

Koos Mols

Overzichtelijke website
Bestellen gaat heel makkelijk en binnen 2 dagen in huis.
Dus ik ben een heel tevreden klant.

Wh Bredewoud

Zéér goed

J.C. Haasnoot

Super service. Mensen denken echt met je mee. Was iets vergeten te bestellen. En na een mailtje belden ze terug, dat het heel druk was. En het vlotter zou gaan als ik het product los zou bestellen.... Super service. Mensen denken echt met je mee. Was iets vergeten te bestellen. En na een mailtje belden ze terug, dat het heel druk was. En het vlotter zou gaan als ik het product los zou bestellen. Kreeg een code voor gratis verzending. En daarna was het snel geregeld. Spullen netjes en vlot geleverd.

John Koenders

Artikel keurig netjes, goed verpakt ontvangen.
Prijs/kwaliteit verhouding is prima.