Vriendelijke medewerker aan de telefoon.

Alles verlopen naar wens.

Tijdige levering.

Over het algemeen tevreden. Alhoewel automatische boodschap dat het te druk was om vragen over voorraad telefonisch te beantwoorden, heeft medewerker toch voor ons gecheckt. Gelukkig maar want in de... Over het algemeen tevreden. Alhoewel automatische boodschap dat het te druk was om vragen over voorraad telefonisch te beantwoorden, heeft medewerker toch voor ons gecheckt. Gelukkig maar want in de 2 vestigingen vanaf onze woonplaats was er geen voorraad. We zijn dus meteen verderop gereden, wat ons veel tijd bespaard heeft. Vlotte bediening in winkel, wel jammer dat jaccuzzi niet te bezichtigen was in de winkel voor de aankoop.
We werden verwezen naar magazijn om onze aankoop af te halen, maar magazijn was gesloten. Zijn dan op zoek moeten gaan in ander magazijn naar medewerker. Werden daarop wel vriendelijk en correct geholpen. Zeer tevreden van prijs/kwaliteit overigens.

Gaby

Ik had een afdekzeil nodig voor mijn zwembad..... overal uitverkocht hier gewoon op voorraad helemaal top! De site is makkelijk te gebruiken en overzichtelijk.

Arno de groot

Bij de bestelling dacht ik dat voor afterpay gekozen te hebben , duurde vindt ik te lang voordat ik wat in huis had. Via email contact opgenomen en de medewerker Dennis heeft de bestelling... Bij de bestelling dacht ik dat voor afterpay gekozen te hebben , duurde vindt ik te lang voordat ik wat in huis had. Via email contact opgenomen en de medewerker Dennis heeft de bestelling verwijderd en zodat ik nu wel op de juiste wijze voor afterpay te kunnen aan vinken. Dennis is gelijk naar het magazijn gegaan en nog de zelfde dag daar de deur is uit gegaan en de volgende dag had ik mijn bestelling in huis. Mijn complimenten voor Dennis dat hij een goede service heeft verleend.

Gerard Kuipers

Zeer goede ervaring.