Renate

Zeer tevreden over de afhandeling van de bestelling!

Goed spinnenpoep verwijderings middel.
Helpt helaas onvoldoende tegen spinnen zelf.
Web komt vaak binnen 24 uur terug.
Miskoop dus

Wij hebben 1 week moeten wachten op ons zwembad zonder enige informatie !

Keurig netjes geleverd en materiaal voldoet

Linh

Een spintplaag begon zich te ontwikkelen op mijn binnenkamerplanten waardoor ik iets hiervoor heb gekocht op de webshop. Dit werd onmiddellijk verwerkt en zeer goed verpakt waardoor ik het de... Een spintplaag begon zich te ontwikkelen op mijn binnenkamerplanten waardoor ik iets hiervoor heb gekocht op de webshop. Dit werd onmiddellijk verwerkt en zeer goed verpakt waardoor ik het de volgende dag al kon gebruiken op mijn planten! Planten zijn vandaag dankzij het ecologisch product opnieuw spintvrij! dank je wel!

Glasbergen

Snelle correcte levering

Slecht, ze zeggen dat ze de volgende dag levered, maar eenmaal verteld en betaald blijft dit toch 2 dagen langer te duren....

D. Vos

Solar zeil gekocht met hoge verwachtingen en krijg je vervolgens een stuk bubbelplastic voor 17,95. Beetje teleurstellend. Expres dit product gekocht ipv een afdekzeil van intex omdat het de warmte... Solar zeil gekocht met hoge verwachtingen en krijg je vervolgens een stuk bubbelplastic voor 17,95. Beetje teleurstellend. Expres dit product gekocht ipv een afdekzeil van intex omdat het de warmte zou behouden, maar heb er nu spijt van. Er komen alsnog bladeren en andere dingen in het bad omdat het niks afdekt. Dus helaas niet tevreden😅

J Kaal

Het duurde lang voordat mijn bestelling werd opgepakt en verzonden. Bij aankomst bleek 1 onderdeel niet in de door te zitten. Mijn klacht hierover werd snel opgepakt. Ik moest een foto maken van de... Het duurde lang voordat mijn bestelling werd opgepakt en verzonden. Bij aankomst bleek 1 onderdeel niet in de door te zitten. Mijn klacht hierover werd snel opgepakt. Ik moest een foto maken van de doos met spullen, zodat men zeker wist dat niet alles geleverd was. Daar hebben we hier hartelijk om gelachen. Misschien ook een goed idee om een foto te sturen van de doos toen deze werd ingepakt?
Na het versturen van de foto heb ik een week niets meer gehoord en vandaag heb ik daarop een mail gestuurd. Daar heb ik geen antwoord op gekregen. Ik geef het nog tot morgen en dan ga ik verder escaleren.