Emmanuel

Snel, correct geleverd

S Kloosterman

Bestelling geplaatst, maar was vergeten een 2de product te bestellen. Gemaild om dat product alsnog toe te voegen. Kon helaas niet, maar wel kortingscode ontvangen ter compensatie extra... Bestelling geplaatst, maar was vergeten een 2de product te bestellen. Gemaild om dat product alsnog toe te voegen. Kon helaas niet, maar wel kortingscode ontvangen ter compensatie extra verzendkosten. Top!

Mark

Goede ervaring, jammer dat er 1 product niet aanwezig was en separaat geleverd moest worden

Snelle levering,pomp van bestwayzwembad was kapot geleverd maar ze hebben dit goed opgelost,2de pomp was na 1 dag geleverd

Goede en snelle afhandeling en levering

Alain

Vlot en correct

Verhaegen

Ik was zeer tevreden een de producten eindelijk gevonden te hebben. Tot ik de bestelling geleverd kreeg. Eerst opgebeld dat men bestelling dag nadien al geleverd werd. Dan bleek bij “traceandtrace”... Ik was zeer tevreden een de producten eindelijk gevonden te hebben. Tot ik de bestelling geleverd kreeg. Eerst opgebeld dat men bestelling dag nadien al geleverd werd. Dan bleek bij “traceandtrace” de bestelling vertraagd. 2 dagen later eindelijk ontvangen. Wat bleek, van de 3 bestelde producten ( 2 keer hetzelfde en een andere) zaten er maar 2 in de verpakking. Na twee keer hiervoor te hebben maild geen reactie. Twee maal klantendienst gebeld, “wegens te drukke lijnen helpen we u graag andere keer verder”.
Hopelijk lukt het via deze weg wel

Straaltje

Teleurstelling alom!
Gekozen voor het bedrijf omdat de reviews gooien met snelle levering en goeie service.
Niet dus. De mail met de vraag een review te schrijven is er nog voor de...
Teleurstelling alom!
Niet dus. De mail met de vraag een review te schrijven is er nog voor de levering van onze spa.

Frans

Goede prijs. Snel verzenden. Goede service.