Mathues marijke

Super slecht !! Heb al meer dan een week mijn bestelling geplaatst. En nog steeds niks gekregen !! Ik heb nog nooit zo lang moeten wachten !! En ik bestel veel online. Ik ben zeer teleurgesteld in... Super slecht !! Heb al meer dan een week mijn bestelling geplaatst. En nog steeds niks gekregen !! Ik heb nog nooit zo lang moeten wachten !! En ik bestel veel online. Ik ben zeer teleurgesteld in jullie bedrijf !!

Ben Pater

De afbeelding (model 2019 donkergrijs) van het zwembad komt niet overeen met het geleverde zwembad (model
2018 lichtgrijs)
Op vrijdag 21-6 het zwembad binnengekregen en gelijk gemonteerd...
2018 lichtgrijs)
Op vrijdag 21-6 het zwembad binnengekregen en gelijk gemonteerd op de plek van de oude Intex zwembad (9
jaar oud) stond. De volgende ochtend bleek dat het zwembad lek was (zat al 8M3 water in)
Gelijk zaterdag 22-6 de klantservice van Zwembadstore gebeld, met de klacht! Een uur in de wachtrij gestaan om
vervolgens eruit te worden gegooid door een bandje. Ingesproken, maar NIET teruggebeld.
Maandag 24-6 weer gebeld en nu wel contact om vervolgens te horen dat ze er niks aan kunnen doen en dat we
naar Intex Service moeten mailen of bellen.
Zwembadstore wilt wel je geld, maar een ander zwembad voor je regelen met de leverancier willen ze niet terwijl
het zwembad nog geen 24 uur oud was doen de lekkage zich voordeed.
Maandag 24-6 contact gehad met Intex en 2 dagen later via de mail een formulier binnengekregen.
Deze moet je terugsturen met de uitgeknipte lekkage en serienummer! Nu afwachten wanneer we het nieuwe
zwembad binnenkrijgen.
Zwembadstore zegt voor de service en korte lijnen te staan, maar dat kunnen ze niet waarmaken.

Voor de eerste keer besteld.
Alles volgens afspraak geleverd en op de afgesproken data

Tordoir

Nette duudelijke website

Simpel bestellen en netjes bezorgen.

Ik heb een zak van 10 kg Trainingskoekjes voor een voordelige prijs besteld via de webwinkel en die heb ik twee dagen later kunnen afhalen bij het door mij aangegeven adres.

Tom

Ik betwijfel of het verkocht product heeft gedaan wat ik vroeg. Er is weinig uitleg gegeven over het product, ik kreeg de raad om zelf effe de gebruikshandleiding te lezen.

Prima, snelle service