Vandereyt vanessa

Goede service en goede prijs!

Op tijd geleverd,tevreden over mijn aankoop,werkt goed :-)

Hein Bloemink

Binnengestapt om een bestelling op te halen. Correcte en vlotte afwikkeling. Coulance, want ik had nog geen mail ontvangen dat het product gereed lag. Dit werd omzeild, zodat ik niet voor niets was... Binnengestapt om een bestelling op te halen. Correcte en vlotte afwikkeling. Coulance, want ik had nog geen mail ontvangen dat het product gereed lag. Dit werd omzeild, zodat ik niet voor niets was gekomen.

Goeie website, betrouwbaar en snelle levering !

Familie Deforche

Snelle levering van kwaliteitsvol en leuk materiaal.
Kindjes tevreden en wij tevreden. Bedankt!

Edward Hovius

Snel geleverd en goed verpakt

Ondanks wat op de site wordt vermeld, nl. levering binnen 1 of 2 werkdagen, komt het bedrijf deze belofte niet na.
Op 19 juni bestelde ik een zwembad, dat volgend het trackingsysteem op 21...
Op 19 juni bestelde ik een zwembad, dat volgend het trackingsysteem op 21 juni zou worden geleverd. Toen dit op 22 juni nog niet was geleverd, mailde ik de firma, zonder reactie. Op 23 juni mailde ik nogmaals, wederom geen reactie. Op 24 een 3de maal, met als reactie dat er vanwege de drukte een vertraagd antwoord kon komen.
De firma komt dus haar commerciële belofte, nl. levering binnen 1 à 2 werkdagen, niet na. Graag een rechtzetting hiervan, zo snel mogelijk !

J.Wakker

De bestelling vlot geleverd

MvD

Bestelling is netjes bezorgd. Communicatie over vertraging mag wel wat directer dan een algemeen bericht op de website