vwm

Momenteel toch niet zo een beste ervaring. Nieuw zwembad geleverd op dinsdag , opgezet zondag en gedeeltelijk gevuld , maandag wou ik verder doen en ik zag een lek in een naad.

Zwembadstore heeft een 'case' open gedaan bij Intex. welke een reparatieset opsturen en een formulier om eventueel de liner te vervangen.
6 dagen na aankoop had ik toch meer een bol of coolblue gebruikers ervaring gewenst .
Zo meer iets van 'geen probleem de nieuwe liner gaat morgen op de post, wij regelen het wel met intex , sorry voor het ongemak' ipv het gaat via intex

Veronique Neerinckx

Ben niet te vrede, je stuurd dat alles in een keer geleverd word en heb eerst de motor en een glaszand gekregen dan zonder te verwittigen ,maandag twee zakken zeezout en nu wacht ik nog op een zak... Ben niet te vrede, je stuurd dat alles in een keer geleverd word en heb eerst de motor en een glaszand gekregen dan zonder te verwittigen ,maandag twee zakken zeezout en nu wacht ik nog op een zak glaszand ik gaf het huisadres op omdat jullie het in een keer gingen brengen ,ik kan daardoor het zwembad niet opstarten ,getekend neerinckx veronique

Wat een slechte service!! Week geleden spullen besteld, maar nog steeds geen levering ontvangen. Vervolgens proberen te bellen, maar klantenservice is al enkele dagen niet bereikbaar. Als ultieme... Wat een slechte service!! Week geleden spullen besteld, maar nog steeds geen levering ontvangen. Vervolgens proberen te bellen, maar klantenservice is al enkele dagen niet bereikbaar. Als ultieme poging nog mail gestuurd, maar ook daar geen enkele reactie op. Niet bestellen bij dit bedrijf dus want ze zijn gewoon onbereikbaar en ik vraag me af of ik mijn betaalde spullen nog ga krijgen.

Snelle en goede levering!

Berenschot

Was top👍👍

Zeer correcte verkoop juiste leveringstermijn.

Goede snelle levering erg tevreden

Melissa

Altijd snel het product in huis, goed verpakt.

Ina Demandt

Goede en snelle service