De larven zijn goed bij mij aangekomen. Ze waren goed afgeleverd en heb ze ingezet bij de ons in de tuin.

c.woets

Snelle levering. Verder kan ik nog niks zeggen. Materiaal nog niet in gebruik.

Snelle levering. Jammer dat ze niet op huisadres leveren.

Goede producten en snelle levering

jurriaan peters

Ik kende het bedrijf niet,ik had die spullen nodig,en als ik het weer voor mij zelf zou bestellen zou ik het weer doen

Accuraat, snelle levering en een goed prijs, als consument kun je niet meer wensen!

Teleurgesteld omdat ik in het doosje slechts 2 larven aantrof tss de papiersnippers. Mijn man zei dat er misschien nog eitjes tussen lagen waar nog larven moeten uitkomen???... Ik deed alles volgens... Teleurgesteld omdat ik in het doosje slechts 2 larven aantrof tss de papiersnippers. Mijn man zei dat er misschien nog eitjes tussen lagen waar nog larven moeten uitkomen???... Ik deed alles volgens de aanwijzingen, maar had het idee slechts snippers tss de door bladluizen aangetaste sla te leggen. En de bladluizen tieren welig, niet afgeschrikt door de papiersnippers....wacht ik nog even of werp ik de sla bij de kippen en zoek ik een ander middel om de bladluizen uit de serre te krijgen.......of nog blijven hopen??? Of teveel betaald voor 2 larven ???

GD

Duidelijke website en bestelling is snel en volledig geleverd. Top!