Bert

Bestelling online en aflevering zijn goed verlopen

Gout

Een bestelling gedaan via de app. Goed bevallen. Ook in de winkel prima geholpen.

Ja ik heb een bestelling gedaan voor een kachel en vloeistof. Bij de verzending is er iets mis gegaan met de vloeistof. Dezelfde dag nog werd er contact met mij opgenomen met de vraag wat wel... Ja ik heb een bestelling gedaan voor een kachel en vloeistof. Bij de verzending is er iets mis gegaan met de vloeistof. Dezelfde dag nog werd er contact met mij opgenomen met de vraag wat wel geleverd was en watniet. De volgende dag ontving ik al de nalevering.

Claudia van den Berg

Zeer goed. Nette levering, goed product.

peter

Alles goed en snel gegaan

Kristin

Beste
Het is de eerste maal dat ik bij jullie bestel. De levering is top, na 2 dagen heb ik het ontvangen.
Beste
Mijn katten zijn dol op het blikvoer, het droogvoer is andere koek...daar zijn ze niet enthousiast over maar ik hoop de aanhouder wint?
Momenteel meng ik nat en beetje droogvoer door elkaar in de hoop dat ze het gewoon worden. Ik vermoed dat ze de kruiden proeven en het zijn juist die kruiden die ik wil gebruiken voor hun vacht en gezondheid.
Wordt vervolgd...
Groet,
Kristin

Benny Huyghe

Product gevonden dat ik nergens anders meer vind. Levering binnen de twee werkdagen. Top!

Fervanrijt@outlook.com van rijt

Snel en vriendelijk

Eenvoudige duidelijke bestelprocedure. Vlotte levering.