theo

Ik ben me er terdege van bewust dat het met mijn Gronings allerbelabberdst gesteld is maar jullie vermogen om een beetje simpel Nederlands te lezen is blijkbaar nog véééél beroerder.
Blader...
Blader bijvoorbeeld even terug naar mijn berichtgeving op 6 april en 12 april.
En dan nu voor de derde keer nog eens zeker, wat denk je zelf. Stelletje Idioten.

Zoals altijd zijn ze accuraat en snel. Hun website is helder. Na aankoop krijg je helder mails over betaling en voortgang van levering.

M. Stolker

Duidelijke site, heldere informatie, snelle service en milieuvriendelijke verpakking.

t.J.Snoep

Prima geregeld allemaal.

Lemmens mia

Zeer tevreden snelle levering

Perfect gegaan. Deze firma is een aanrader.

Anita Klinkenberg

Beste producten oa ecologische tuinmest , en dat tegen zeer lage prijzen. Zeer snelle levering binnen 24 uur en tegen lage leveringskosten. Duidelijke communicatie naar de klant toe , ook als je... Beste producten oa ecologische tuinmest , en dat tegen zeer lage prijzen. Zeer snelle levering binnen 24 uur en tegen lage leveringskosten. Duidelijke communicatie naar de klant toe , ook als je belt krijg je de juiste info of tips.
Kortom een webwinkel waar jij je als klant gewaardeerd voelt .
Een TOPPER !

marcel van der schoot

Goede materialen voor een redelijke prijs

Stug paardrijden voor gehandicapten leiden

Goed a