Saar

Heel tevreden! Snelle levering en betaalbaar..m

De haan

Goed en snel geleverd

gert de caluwe

Ik heb hierover al 2 maal een mail gestuurd ons packet zou op vrijdag 12 april om 19u 30 aangekomen zijn wij hebben niks gemerkt zelfs nog geen kaartje in de bus waar het zich dan wel bevind maandag... Ik heb hierover al 2 maal een mail gestuurd ons packet zou op vrijdag 12 april om 19u 30 aangekomen zijn wij hebben niks gemerkt zelfs nog geen kaartje in de bus waar het zich dan wel bevind maandag daarop krijg ik een mail dat het pakket wonderbaarlijk terug verzonden is en geleverd zou zijn op 24 april resultaat ons packet was weer niet terecht zou ik daar nu eindelijk eens antwoord op krijgen waar ons packet zich bevind . jammer maar ik hoop dat het toch nog terecht komt bij ons . vervolg . ondertussen telefoon gekregen van jullie bedrijf met de nodige uitleg heel vriendelijk en ander pakket opgestuurd gekregen top top top

Sjef de Kok

Eerste keer contact, zeer goede meedenkende medewerker aan de lijn gehad.

j.de vries

Mijn eerste ervaring dat de website duidelijk is de producten die ik nodig had was goed te vinden en te bestellen

Sonny Kamphorst

Website kan wat overzichtelijker. Bijvoorbeeld de Roundup 5000ml kon je niet bestellen maar dat stond nergens. Wel een nette productomschrijving. Voor de rest geen op of aanmerkingen.

Prima, heel snel en correct geleverd

nardi jacqueline

Ik heb 2 keer gebeld bij jullie, dat dure lang voor een antwoord, voor de rest ben ik tevreden over de dienst