Harold

Schrikdraadomheining gekocht om katten in de tuin te houden. Telefonisch informatie ingewonnen. Duidelijke en goed advies. Producten werden zeer snel geleverd. Inmiddels alles geïnstalleerd en het... Schrikdraadomheining gekocht om katten in de tuin te houden. Telefonisch informatie ingewonnen. Duidelijke en goed advies. Producten werden zeer snel geleverd. Inmiddels alles geïnstalleerd en het werkt prima en ziet er ook nog een goed uit.

Suzanne

Goede producten, mijn hond is ervan opgeknapt hoewel hij last blijft houden van zijn maag/darm probleem. Heb nu ook blikvoer voor mijn oudste kat besteld en hij vond het heerlijk en het is... Goede producten, mijn hond is ervan opgeknapt hoewel hij last blijft houden van zijn maag/darm probleem. Heb nu ook blikvoer voor mijn oudste kat besteld en hij vond het heerlijk en het is natuurlijk beter dan die troep uit de supermarkt.

Manon

Snel verzonden, vriendelijke communicatie en mooie producten

Marcel

Makkelijk te bestellen via de webshop. Duidelijk en goed zelf via de officiële site goedkoper dan elders

Tom, Brussel

Netjes geleverd in degelijke kartonnen verpakking : goed beschermd, niets e veel en herwinbaar.

De eerste keer en ging goed en snel

Peter Janssen

Super snelle levering. Goede producten.

Breed assortiment, met goede prijs / kwaliteit verhouding. Zeer snelle levering.

Correcte levering, zoals verwacht

Alles is vlot verlopen