Otto.H.Honders.

Tot op heden ben ik zeer teleurgesteld over Zibro. Ik heb een nieuwe kous en olie bij Zibro besteld maar tot nu aan toe werkt het niet. Het is volgens mij dat de aanzuig cappaciteit van de kous die... Tot op heden ben ik zeer teleurgesteld over Zibro. Ik heb een nieuwe kous en olie bij Zibro besteld maar tot nu aan toe werkt het niet. Het is volgens mij dat de aanzuig cappaciteit van de kous die niet deugd. Als je hem aansteekt brand hij een poosje en daarna stopt hij want dan is de kous droog gebrand. Tijdje wachten en dan weer het zelfde verhaal.Dus Zibro help mij aan een goede kous die wel genoeg brandstof toevoert. Want volgens mij is dat het probleem. Met vriendelijke groet. Otto.H.Honders.

Ramon Groothausen

Voor de eerste keer hier besteld. Naar volle tevredenheid en prijstechnisch één van de goedkoopste.

Mandy's trimsalon

Snelle, nette levering. Precies zoals het hoort

M

Kwaliteit product en snelle levering

Danny

Eenvoudig te bestellen, duidelijke site, laagste prijs voor dit merkproduct.

arjen van Suijlekom

Ton

Zeer positieve ervaringen.Toen ik mijn bestelling niet kon laten verzenden omdat ik op vakantie zou zijn op het moment van bezorging kon ik zonder moeite telefonisch regelen dat mijn bestelling werd... Zeer positieve ervaringen.Toen ik mijn bestelling niet kon laten verzenden omdat ik op vakantie zou zijn op het moment van bezorging kon ik zonder moeite telefonisch regelen dat mijn bestelling werd vastgehouden zodat ik hem op kon halen.

Herman Boelens

In 1 woord super!