M & R D.

Wij kochten bij Zibro Webshop een Zibro Laserkachel en zijn zeer tevreden over de wijze waarop dit bedrijf met haar klanten omgaat.

Na een maand goed gewerkt te hebben begon de kachel...

Na een maand goed gewerkt te hebben begon de kachel defecten te vertonen.
Na contact te hebben gehad met Zibro Webshop mocht ik de kachel kosteloos retour zenden naarn het Zibro onderhoudsbedrijf.

We kregen de kachel binnen een week retour gezonden. Er bleek een draadje losgegaan te zijn bij de ventilator.
Het onderhoudsbedrijf was echter vergeten te melden dat we de kachel in het eerste uur even buiten moesten branden omdat ze hem zelf hadden getest en veel petroleum hadden gebruikt dus de kachel rook heel erg naar petroleum. Dit bleef echter een paar dagen duren waardoor ik dacht dat de kachel weer defect was.

Nadat wij dit bij Zibro Webshop had gemeld kon ik de kachel omruilen voor een nieuw exemplaar. Dus wat dat betreft goede service van Zibro Webshop.
Maar wij wilden de kachel nog het voordeel van de twijfel geven en hebben hem nog een aantal dagen gebruikt. De petroleumgeur was daarna verdwenen en onze kachel brand weer als vanouds. We hebben dit teruggekoppeld naar de webshop en wanneer de kachel opnieuw hetzelfde defect vertoont, konden wij hem zo retour sturen en wij een nieuwe kachel kregen toegezonden.

Langs deze weg willen wij alle medewerkers van Zibrowebshop danken voor de fijne service en met name Emre en Harold.
Onze laserkachel brandt weer uitstekend.

Rene

Jammer dat de het gevraagde product niet op voorraad was. Heel goed opgepakt door een telefoontje en een persoonlijke mail. Uiteindelijke leverdatum conform de later gemaakte afspraak. resultaat:... Jammer dat de het gevraagde product niet op voorraad was. Heel goed opgepakt door een telefoontje en een persoonlijke mail. Uiteindelijke leverdatum conform de later gemaakte afspraak. resultaat: tevreden klant

Was eerste aankoop en alles tiptop in orde !!!

m.aasmaa

Zeer makkelijk professioneel snel

IT

Aankoop verliep zeer vlot. Het pakket werd reeds de volgende dag geleverd aan huis.

Tine

Positief. Ruime keuze. snelle reactie bij vragen omtrent bestelling.

Edward

Had kachel besteld en los brandstof en hevelpomp. Nu heb ik 2 hevelpompen omdat er bij de kachel een hevelpomp gelverd is. Had ik dat geweten had ik geen los besteld. Dat vind ik jammer heb nu een hevelpomp waar ik niks mee kan.

Martina Voigt

Haben das Produkt getestet
Einen Tag im Freien Heizen lassen.
Wir waren zufrieden.
Haben das Produkt getestet
Einen Tag im Freien Heizen lassen.
Wir waren zufrieden.
Bei Gebrauch im Raum leider nicht für mich geeignet, das ich Asthmatiker bin und der leichte Petroleumgeruch Reizung hervorruft.

Willy

Goed en een snelle levering.

Heel tevreden