goosje betonwerken

Lekker makkelijk en goede prijs/kwaliteitverhouding

Bestelling geplaatst. correcte begeleiding tijdens het transportproces. kachel nog te kort in gebruik naar tot zover ben ik dik tevreden.

VAN CAMP FRANK

HEEL TEVREDEN

Aad Vleugels

Snelle levering met een duidelijk product overzicht. Het aangeschafte product biedt helaas niet de werking die wordt beschreven. Ook niet na herhaling van de behandeling. Het gewas wordt er een... Snelle levering met een duidelijk product overzicht. Het aangeschafte product biedt helaas niet de werking die wordt beschreven. Ook niet na herhaling van de behandeling. Het gewas wordt er een beetje lichter groen van, maar gaat zeker niet dood. Ik heb dit nu zo'n week of vijf aangekeken. Helaas dus. toen ik het bedrijf buiten deze review aanschreef, vond ik de klachtafhandeling zeer mager. Men verontschuldigde zich voor het feit dat het niet hielp en men had nooit andere klachten van dergelijke aard ontvangen. Wat mij betreft niet echt een communicatietraining gehad...... jammer. Ik ga weer azijn gebruiken :-). Dit is weggegooid geld helaas.

Natasja

Alles is prima verlopen.

Kenneth K.

Heel positief, je vind hier nog de juiste onderdelen voor de oudere types. Besteld en de volgende dag thuis geleverd. Alles heel kwalitatief en past zonder problemen.
Ik zal hier nog zeker...
Ik zal hier nog zeker terugbestellen.

Heb ik nog niet eerste keer

Klus en dakservice Pluymaekers

Snelle levering ...verder geen opmerking