Raaijmakers

Na een week heb ik nog niks

Pluspunten

Heel veel min punten

Reactie Vitalize/Vitstore:

Goedemorgen, wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Als u contact opneemt met onze klantenservice, zoeken wij dit graag voor u uit.
U kunt ons bereiken via telefoon: 0183...
U kunt ons bereiken via telefoon: 0183 699 450 of via ons e-mailadres: info@vitalize.nl en dan zoeken wij dit graag voor u uit.

Johan

Werkt totaal net

jozette pijpelink

Ben heel tevreden

Pluspunten

top

Corine veringmeier

Helemaal oké

Pluspunten

Dat verzending kan per briefpost

Particulier

Goed te vinden via internet

Pluspunten

Snel bezorgd

Joke v.d Griend

Ben blij ermee

Pluspunten

!!!!!

Elsje

Prima!

Pluspunten

De platte verpakkingen van de supplementen zijn echt ideaal omdat het in de brievenbus past!

Nvp

Goede producten, Makkelijk te bestellen,snel verzonden ,geen verzendkosten kortom een top bedrijf

Pluspunten

Alles

Privé

De bestelling is niet bezorgd

Pluspunten

De bestelling is niet bezorgd

Reactie Vitalize/Vitstore:

Goedemiddag, wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Als u contact opneemt met onze klantenservice, zoeken wij dit graag voor u uit.
U kunt ons bereiken via telefoon: 0183...

Thea Schaareman

Ik heb het 3dgn gebruikt. Nog geen resultaat.