Joyce

Pluspunten

Netjes verpakt

de Boer

Diverse supplementen gehaald en prima ervaren.

Pluspunten

Makkelijk
Veel keuze
Goede prijs meestal

Math Konings

Wat er van verwacht werd is voor een deel bevestig verlichting van de kwaal is merkbaar wat de hoop was om genezing is nog niet
berijk.

Pluspunten

Het is nog te vroeg om hier een mening te vormen wacht nog eens
een paar maandenaf.

Janke

Makkelijk toegankelijk (internet)bedrijf met een grote verscheidenheid aan duurzame supplementen, vitamines e.d. voor een redelijke prijs.

Pluspunten

Snelle levering, goede service en ik heb nog nooit meegemaakt dat er iets niet leverbaar was.

Hansje Kalff

Prima service, altijd snel in huis.

Pluspunten

Platte doosjes die in de brievenbus kunnen

Particulier

Het is voor mij nog onmogelijk om een goed oordeel te geven over mijn ervaring met de MSM capsules. Vast staat dat ik geen bijwerking heb ondervonden derhalve, ben ik daar blij om omdat ik van plan... Het is voor mij nog onmogelijk om een goed oordeel te geven over mijn ervaring met de MSM capsules. Vast staat dat ik geen bijwerking heb ondervonden derhalve, ben ik daar blij om omdat ik van plan ben het voor langere tijd te gebruiken, aangezien mijn haar dun begint te worden. Ook hoop ik de andere vele pluspunten te ervaren.

Pluspunten

Tot nu toe na 1 week gebruik geen bijwerking en een gevoel dat het op den duur mijn gezondheid beter op zal worden. Gebruik al jaren voedingssupplementen van Solgar en Pharma Nord en heb er baat bij.

Grevink

Zeer tevreden vandaag besteld morgen in huis. Goeie service.

Pluspunten

10 voor alles

Henk de Vries

Het duurt vaak lang voordat je je bestelde producten in huis hebt en je krijgt echt veel te veel mails (spam)

Pluspunten

Het product is verder wel oke

Ernst veldman

Super

Pluspunten

24 uur service

Celsio Albertus

'De afhandeling van de van
de bestelling was prima en het product, uitstekend.

Pluspunten

Ik heb zeer goede resultaten, met dit product.