Nijland

Duidelijke site, goeie informatie over producten

Pluspunten

De verpakking. Zelfs 180 capsules kunnen via brievenbus bezorgd worden.
De platte verpakking maakt dit mogelijk. En zelf vind ik deze verpakking tov ronde potjes ook handiger.
Misschien...
De verpakking. Zelfs 180 capsules kunnen via brievenbus bezorgd worden.
Misschien wel het grootste pluspunt: de doosjes zijn goed gevuld, daardoor minder plastic afval!

Ria

Ik ben heel tevreden over De Vitstore

Pluspunten

Super snelle levering

Henk

Pluspunten

Ik bestel met mijn gsm vanaf de vank en 1 a 2 dagen later ligt de bestelling in de brievenbus erg prettig want potjes worden soms bij de buren afgegeven als ik niet thuis ben eb dat vind ik... Ik bestel met mijn gsm vanaf de vank en 1 a 2 dagen later ligt de bestelling in de brievenbus erg prettig want potjes worden soms bij de buren afgegeven als ik niet thuis ben eb dat vind ik vervelend de zakjes verpakking kan gewoon door de brievenbus

Nathalie

Mijn bestelling wordt altijd dezelfde dag nog verstuurd, heel makkelijk dat het door de brievenbus kan!

Pluspunten

Snel geleverd, goede producten, keus in verpakkingsvorm

Tineke feikens-haarsma

Zeer goede ervaring snelle levering en goede kwaliteit plus de producten doen echt wat ze moeten doen

Pluspunten

Zeer goede kwaliteit

manoe

Makkelijk en betaalbaar plus proffesioneel

Pluspunten

zeer eenvoudig online bestellen en overzichtelijk

Jansen

Altijd op tijd in de bus

Pluspunten

Goede service

Rijschool Mascha

Heel goed
Het lijf werkt veel beter.
Regelmaat qua stoelgang.
En fitter door magnesium enz...

Pluspunten

Ik voel me veel beter

Tineke Lips

Een dag besteld. Andere dag ontvangen. Prima

Pluspunten

Fijn door de brievenbus. Hoeft er niet voor thuis te blijven

Anna

Ze staan voor je klaar om goed advies te geven .

Pluspunten

Dat er geen verzendkosten zijn en snel geleverd en ik heb goeie ervaring met de producten.