B. Wildschut

Pettig bedrijf om je gezondheids producten te bestellen

Pluspunten

het sterke punt is, dat de producten snel worden afgestuurd

W. van Rooij

Vitalize kan er niets aan doen dat Post NL niet functioneert. Bezorging daardoor vertraagd.

Pluspunten

Prima website

H.E.I. Alders

UITSTEKENDE ERVARING

Pluspunten

Snelle levering, goede prijs - product verhouding.

P.E.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Als zorg professional verwijs ik mijn cliënten naar Vitalize.

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteit verhouding
Gratis verzending

MB

Goede producten tegen een acceptabele prijs.

Pluspunten

Eenvoudige bestelprocedure
Snelle verzending
Goede kwaliteit/prijs verhouding
Handige brievenbus verpakking

Frans Habets

Prima bedrijf

Pluspunten

Alle bestellingen per na komen

Bindels-Wagenaar

Vlotte afhandeling van de bestelling

Pluspunten

Makkelijk bestellen

Vrijhof

Snelle en zorgvuldige verzending.

Pluspunten

Je spaart ongemerkt voor vitpunten die je bij je volgende bestelling gelijk kunt inwisselen. Producten worden snel en zorgvuldig via brievenbuspakketjes verzonden.

Nelly

In plaats van al die plastic verpakkingen lijkt het me een beter idee navulverpakkingen te maken.Is ook beter voor het milieu

Pluspunten

Netjes op tijd bezorgd

Mariella - the care connection

Aanvankelijk gaf ik ze het voordeel van de twijfel en bestelde een paar producten. Meteen daarna begonnen ze te spammen: pushy, betweterige "nieuwsbrieven" zonder ook maar een piepklein nieuwtje of... Aanvankelijk gaf ik ze het voordeel van de twijfel en bestelde een paar producten. Meteen daarna begonnen ze te spammen: pushy, betweterige "nieuwsbrieven" zonder ook maar een piepklein nieuwtje of een beetje lezenswaardige informatie, in een poging hun producten te slijten. Spam die ze trouwens ook blijven sturen, nadat een medewerkster van de klantenservice mijn e-mailadres van de verzendlijst haalde (of althans: aangaf dat te hebben gedaan)

Maar écht kwalijk: ze manipuleren online reviews. De eerste Google review die ik -- op hun verzoek -- schreef, waarin ik ze 3 sterren gaf is namelijk "zoek": nergens terug te vinden. Daarop schreef ik zélf een Google review (onder hun bedrijfsinformatie: Vitalize, Galvaniweg 15, 4207 HL Gorinchem) Dat was uiteraard een 1-ster review.
Vitalize reageerde daarop met een vaag verhaaltje over "100% geverifieerde reviews", zonder aan te geven wáár mijn eerdere, 100% geverifieerde review dan terug te lezen is. Niet onder hun bedrijfsinformatie op Google in elk geval: daar staat de teller (nu op 6 juni 2022) op 4 (zegge: VIER) reviews.

Dus ik ben heel benieuwd wat er met deze review gebeurt :))

Reactie Vitalize/Vitstore:

Beste Mariella,
Beste Mariella,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u dit gevoel heeft. Dit haal ik graag bij u weg. Ik kan u garanderen dat bij ons reviews niet worden gemanipuleerd. Tevens is dit bij wet verboden. (https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2022/03/29/nepreviews-en-misleidende-zoekresultaten-vanaf-mei-2022-wettelijk-verboden). Bij Vitalize werken wij juist met reviewsystemen zoals Google en FeedbackCompany waarbij manipulatie juist onmogelijk wordt gemaakt.
Dit is ook precies juist wat wij willen laten zien aan onze klanten. Eerlijke, transparante en 100% échte reviews van onze eigen klanten.
Product beoordelingen zijn n.a.v. Europese regelgeving mogelijk helaas voorzien van sterren *****. Er is een beperking op gezondheidsclaims. Er mogen geen ziektes of pijnklachten genoemd worden. Opgelegd door Keuringsraad, KOAG/KAG.
Wij lichten dit graag verder telefonisch, per e-mail, chat of WhatsApp aan u toe.
Vitalize Klantenservice
0183 699 450