Corrine

Niet fijn

NaƱdo

Prachtig product ook bij angs of veel dromen helpt deze Vitalize slaap Comfort Forte.....mvg fernando

Pluspunten

Doet meer dan alleen je goeie nachtrust geven ! Het helpt mij rust in me hoofd te geven! Heerlijk !! Ontspannen!!

Manon

Na aflevering van een open pakket door PostNL heeft Vitalize mij heel goed geholpen. Een foto van de onvolledige levering via Whatsapp werd meteen correct behandeld. Twee dagen later had ik het... Na aflevering van een open pakket door PostNL heeft Vitalize mij heel goed geholpen. Een foto van de onvolledige levering via Whatsapp werd meteen correct behandeld. Twee dagen later had ik het ontbrekende product in mijn brievenbus. Dat noem ik een uitstekende service!

Pluspunten

Klantgericht, vriendelijke en correcte behandeling van een klacht (waarvan Vitalize zelf niet de veroorzaker was).

Vander marel

Meld mij af

Carla

In deze tijd kan zo'n verpakking echt niet meer, al dat plastic:'(

Pluspunten

Gebruik het nog niet lang genoeg, maar ik bestel het sws niet meer vanwege de grote plastic doos waarin het komt

J. Veder

Wilde proef bestellen, echter iDeal was niet bereidwillig om mijn betaling te accepteren.

Pluspunten

Wat nu ?

A. Pieket

Ik vind het vreemd dat ik alleen maar reviews lees over de levering, website enz. Het gaat mij of het middel helpt.

Pluspunten

nvt

Reactie Vitalize/Vitstore:

Goedendag A. Pieket,
Goedendag A. Pieket,
Bedankt voor uw review. Wij snappen uw reactie/review natuurlijk heel goed. Helaas vanwege wettelijke regelgeving is het niet mogelijk om informatie te verstrekken over de toepassingen/werkingen van de producten, daarom ziet u alleen de reviews over levering, website etc. staan.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijk groet,
Margo-Klantenservice

SJ

Het helpt goed bij spierspasmen in de benen. Eindelijk rust om te kunnen slapen!

Pluspunten

Werkt snel.

Willy de Hilster

Ik heb onlangs een proefverpakking spiercomfort magnesium plus besteld. Ik ben hier erg tevreden over. Ik had al tijden last van rusteloze benen in de nacht. Daardoor hoop slaap tekort. Ik slik de... Ik heb onlangs een proefverpakking spiercomfort magnesium plus besteld. Ik ben hier erg tevreden over. Ik had al tijden last van rusteloze benen in de nacht. Daardoor hoop slaap tekort. Ik slik de capsules nog geen week en wordt niet meer wakker van de kramp in mijn benen. Ik blijf de capsules zeker innemen.

Pluspunten

Het werk kan ik uit ervaring zeggen.

trevor

Excellent

Pluspunten

Super quick service .Free delivery .Top class products