F. Wolterink-Baan

Ik ben niet blij ik ben boos heb pakketje betaald €62,95 en he niets ontvangen terwijl ik van postnl. een mail kreeg dat het pakketje 24 december om 15.43 bij mij in de brievenbus was gedaan. dit is... Ik ben niet blij ik ben boos heb pakketje betaald €62,95 en he niets ontvangen terwijl ik van postnl. een mail kreeg dat het pakketje 24 december om 15.43 bij mij in de brievenbus was gedaan. dit is nu al de tweede keer dat dit is gebeurd met een pakketje van vitalize.

Pluspunten

dat is niet jullie schuld, ik bied mijn welgemeende excuses aan.. het pakketje is inmiddels bezorgd.

A de Mooij

Geweldig

Pluspunten

Snel geleverd.

L Hof

Goede producten

Pluspunten

Snelle verzending

Dirk van der Veen

Geen schot hagel in de vorm van een multivitamine,maar gerichte schoten op datgene wat je wilt "raken".

Pluspunten

selectieve werkzaamheid i.p.v. "wat-ik-zoek-zal-er-wel-bij-zitten"

L. Besson

Je krijgt wat je verwacht.

Pluspunten

geen verzendkosten.

Anja van Ne

Normaal heel tevreden, maar helaas deze keer niet. Magnesiumcitraat poeder gekocht, 4 bussen, zoals altijd. Dan gooi ik bij binnen komen 2 bussen bij elkaar, omdat dat makkelijk kan, omdat die... Normaal heel tevreden, maar helaas deze keer niet. Magnesiumcitraat poeder gekocht, 4 bussen, zoals altijd. Dan gooi ik bij binnen komen 2 bussen bij elkaar, omdat dat makkelijk kan, omdat die bussen veel te groot zijn. Merkte bij gebruik deze keer dat de samenstelling anders was. Normaal neem ik een lepel poeder, gooi het in een glaasje water, drink het op, en nog een glaasje water er achteraan, voor het eten. Nu bleek het poeder veel grover te zijn, en op de bodem van het glas achter te blijven, en op mijn tong te blijven plakken, heel vervelend. Ik kreeg te horen dat ik door de bussen open gemaakt te hebben, geen geld terug te krijgen, maar dat ik kon proberen om het in lauw water op te lossen. Helaas dat werkt dus niet, net zand wat niet oplost. Verder de tip om het in een hap yoghurt te doen. Wat een gedoe, een lepel poeder bij een hap yoghurt krijgen. Heb je bijna een opscheplepel nodig, en ondanks het werk, had ik nog poeder op mijn tong, brrrr.
Dus normaal 5 sterren, nu voor de geboden oplossing en service 1 ster.

Pluspunten

Snelle levering, en dus normaal heel prettig in te nemen poeder

Janneke

Zeer tevreden, snelle levering

Pluspunten

Heel tevreden

Anastasia

Super!

Pluspunten

Super! Makkelijk in PostNL App pakketje te volgen!! Ga zo door met PostNL!!!

van Nes

Normaal heel tevreden, maar deze keer een andere structuur die bijna niet te nuttigen is. Magnesium citraat is grover en plakt daardoor op de tong, en blijft onderin het glas

Petra

Snelle levering en prima producten

Pluspunten

super snelle levering