Jacobsen

Levering is goed,maar mag wel iets beter.Door het vandaag voor een .. tijd besteld morgen in huis.

Pluspunten

altijd voorraad.1

Bertil Hulzebosch

Ik weet wat ik zoek. Snelle levering van het gewenste product. Helemaal prima.

Pluspunten

Supersnelle levering van het gewenste product.

Claire

Zeer goede en snelle service. Erg goede producten en een uitgebreid assortiment!

Pluspunten

Voor mij is alles een pluspunt!

Croes

Duidelijk

Pluspunten

Snel

Alexandra Klitsie

Alles supersnel geregeld, van bestellen t/m bezorgen??

Pluspunten

Ruime keuze; goede prijs-kwaliteit verhouding

TGonny

Snel en correct geleverd

Pluspunten

duidelijke website

José

Pluspunten

De kwaliteit

Nans de Gier

Ben al jaren klant , snelle en adequate levering, goed eprodukten en eeerlijk advies

Pluspunten

goede informatie

Sjors Steinraht

Brievenbus verpakking is een vondst. De producten zien er goed verzorgt uit. Vitstore wil in alles anders, beter en innovatiever zijn.
Vitstore wil alles van zijn klant weten en gooit er zelfs...
Vitstore wil alles van zijn klant weten en gooit er zelfs kraskaarten tegen aan. Onder het motto kras en win wordt je marketingtechnisch het hemd van het lijf gevraagd.
Gaf mij geen prettig gevoel. Daarin slaat Vitstore door.
Maar ik voel me verder zeer thuis bij deze club van jonge wilde ondernemers die het VITALIZE-concept hebben ontwikkeld, dat voorzover ik kan vaststellen gebaseerd is op aanbod van de beste producten ,waar het kan op maat en in het belang van de klant.

Pluspunten

Vitstore kiest voorzover ik kan vaststellen voor de beste kwaliteitsproducten met keurmerk gerenommeerde instituten;
Brievenbus verpakking;
Hoe meer je afneemt hoe goedkoper het wordt;

Conny valster

Incomplete bestelling + wat er wel in zat was verkeerd qua maat.

Pluspunten

Helaas niet