Marijke Merkx

De producten doen wat ze beloven.
De leveringen zijn altijd keurig volgens afspraak.

Pluspunten

Prompte, vlotte levering

johan hooghe

Laatste zending : 2 soorten besteld in postbusverpakking. Maar die waren samen in een grolteredoos verpakt waardoor die niet meer passen in een gewone postbusgleuf. De pakjesdienst belt dan aan. Ik... Laatste zending : 2 soorten besteld in postbusverpakking. Maar die waren samen in een grolteredoos verpakt waardoor die niet meer passen in een gewone postbusgleuf. De pakjesdienst belt dan aan. Ik had niet onmiddellijk de deur kunnen open (wegens rolstoel), waarna ik een bericht kreeg op kaartje dat de bestelling 's anderdaags opnieuw zou aangeboden worden.
Toen is het wél gelukt.

Pluspunten

Vlotte levering, Vertrouwen in de producten door beschrijvende uitleg, Vlot betalingssysteem

C

Pluspunten

Prima service

Erik Steijnis

Prima ervaring, zal vaker bij jullie bestellen

Pluspunten

Snel en kosteloos geregeld en geleverd. Prima bereikbaarheid en behulpzame centrale.

Maaike

Snelle levering, geen verzendkosten. had verwacht dat het brievenbuspost zou zijn. onnodig grote verpakking, klein doosje.

Marco Schepers

Eerste ervaring met Vitstore. 16:58 besteld, wat natuurlijk ruim voor 17:00 is....en ja hoor, gewoon keurig netjes de volgende dag in huis, zoals beloofd. Top!

M Franken

Mijn tweede bestelling ontvangen, super produkten en een snelle levering!!!

Pluspunten

Snelle levering.
Korting sparen.

Marja

Het is altijd prettig bestellen bij Vitstore. De bestelprocedure op de website is zeer makkelijk. De levering is heel snel. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Pluspunten

De snelle levering. De goede produkten.

F.A. Koster

Gewoon goed. Jammer dat ik mijn bestelling gedaan had er achter kwam dat ik korting had kunnen krijgen.

Pluspunten

Neen.