Carina Martini

Vragen worden diezelfde dag nog beantwoord, correcte levering. Dikke pluim.

Pluspunten

Kan nog niets zeggen over het product daar ik het nog maar pas in neem. Maar de beoordelingen hebben mij er toe aangezet. Ik geloof erin.

fxa.holtz

De bestellingen worden punctueel en goed verpakt ontvangen. nog nooit een probleem gehad.

Pluspunten

makkelijke brievenbus verpakking!!!

A.R. v.d. Puij - Leenheer

Goede ervaring

Pluspunten

Geen verdere pluspunten !

Meike Tabaczek

Pluspunten

goede producten en leuke aanbiedingen

jo dohmen

Hele goede produkten tegen gunstige prijzen snelle levering.

Pluspunten

komen de levertijd afspraken na!!!
Alles perfekt geleverd en heel goede verpakking

C.A. Nicolina

Goede service snelle levering

Pluspunten

Bestelling de volgende dag thuis afgeleverd

Sherlly

Prima bedrijf. Doen wat ze beloven.

Pluspunten

goedkoper dat de meeste anderen

Marga

Sinds begin vorig jaar nu al een aantal keren besteld, meestal de brievenbusverpakking, en nog steeds ervaar ik Vitstore als een betrouwbare webwinkel voor vitaminen en andere voedingssupplementen.... Sinds begin vorig jaar nu al een aantal keren besteld, meestal de brievenbusverpakking, en nog steeds ervaar ik Vitstore als een betrouwbare webwinkel voor vitaminen en andere voedingssupplementen. Snelle levering, goede produkten, redelijke prijzen en goede, betrouwbare informatie op de website te lezen.

Pluspunten

Aantrekkelijke prijs, soms een aanbieding, snelle en betrouwbare levering, zeker de levering via brievenbusverpakking is geweldig !

Bianca Brants

Fijne website, overzichtelijk, makkelijk te bestellen.

Pluspunten

snelle levering!

Y.H.

Het was mijn eerste bestelling bij Vitsore en eigenlijk is alles goed bevallen. ik heb de Krill olie voordeelverpakking (540 stuks) besteld en die is supervoordelig. De informatie op de website is... Het was mijn eerste bestelling bij Vitsore en eigenlijk is alles goed bevallen. ik heb de Krill olie voordeelverpakking (540 stuks) besteld en die is supervoordelig. De informatie op de website is heel duidelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Er is eigenlijk maar één ding dat ik jammer vind. Bij de verpakking die ik bestelde, stond dat het een brievenbusverpakking was. Dat vond ik erg handig, dan hoefde ik niet thuis te zijn om het pakket in ontvangst de nemen, maar het kwam toch gewoon met pakketpost. Het waren natuurlijk wel veel capsules, 3 verpakkingen, maar ik vond het onduidelijk dat bij de omschrijving stond dat het door de brievenbus zou passen. Jammer want het is zo handig als je niet thuis hoeft te wachten op een pakket. Afgezien daarvan was alles prima en ik zal in de toekomst zeker vaker bestellen bij Vistore.