Ko Welleman

De ervaring is goed.

Pluspunten

-Snelle levering, één dag na de bestelling
-Goed verpakt

Diana

Supersnelle levering.

christa niessen

Goede en snelle bezorging van de producten.

HH.Tjon Fo

Bestelling wordt heel snel bezorgd.

Pluspunten

Goede service,kwaliteit produkten en snelle levering.

Ton Joore

Ik had meerdere doosjes (milieuvriendelijk?) in één kartonnen doos.
Die kon niet door de brievenbus.
Ik had meerdere doosjes (milieuvriendelijk?) in één kartonnen doos.
Die kon niet door de brievenbus.
Afgeven bij de buren dus. Dat is omslachtiger. Volgende keer één voor één bestellen om door de brievenbus te kunnen?

Ineke

Op advies tijdens een chat, ben ik PEA gaan gebruiken in plaats van Glucosamine voor klachten bij Fibromyalgie. Na een maand gebruik denk ik dat het werkelijk werkt. Ik vind het alleen jammer dat er... Op advies tijdens een chat, ben ik PEA gaan gebruiken in plaats van Glucosamine voor klachten bij Fibromyalgie. Na een maand gebruik denk ik dat het werkelijk werkt. Ik vind het alleen jammer dat er wordt gesuggereerd dat het voldoet aan alle normen, maar waarom dan toch niet het keurmerk?

Pluspunten

Heb zeer goede ervaringen met de levering en het chatten over oplossingen.

Reactie Vitalize/Vitstore:

Beste Ineke,
Allereerst bedankt voor je beoordeling en wat fijn te lezen dat je tevreden bent met je keuze voor Vitalize PEA. :-)
Ik wil je graag informeren over het keurmerk waar je aan...
Beste Ineke,
Ik wil je graag informeren over het keurmerk waar je aan refereert en waarom we ons hier niet bij hebben aangesloten. Het is namelijk zo dat het PEA opt-keurmerk als marketinginstrument is bedacht door een andere producent ten behoeve van de eigen verkoop en zijn de voorwaarden die zij aan dit keurmerk stellen onwaar.
Op basis hiervan besloten wij ons volledig te distantiëren van dit keurmerk maar hebben we ons product uitvoerig laten testen zoals te zien is op het analysecertificaat. Wij laten liever klanten voor ons spreken, dan dat we met dit keurmerk in zee gaan. :-)
Ik hoop je zo meer inzicht gegeven te hebben en mocht je nog vragen hebben horen we dit graag.
Johan

Inge Leegerstee

Nette en snelle levering, makkelijke brievenbusverpakking

Petra Mulders

Goede service, ook qua informatie over de levering van mijn bestelling. Super tevreden

henny van doorn

Positief

Pluspunten

snelheid