Eric van derHorst

Product OK, site werkt niet goed: als afleveradres anders is dan factuuradres, wordt dat niet meegenomen. Nu al 2x levering op factuuradres!

myra

Makkelijk en overzichtelijk bestellen, snelle levering

duidelijke site
mooi aanbiedingen

jessica eggenhuizen

Goede prijs! Snelle levering. Super zonder bezorgkosten. Erg prettig.

Pluspunten

Goede prijs en gratis verzending.

Anita

Geweldige site en snelle levering. Echter....het brievenbuspakketje met mijn bestelling met de brievenbusblisters van de multivitamines was door PostNL opengemaakt en gecontroleerd. Bij ontvangst... Geweldige site en snelle levering. Echter....het brievenbuspakketje met mijn bestelling met de brievenbusblisters van de multivitamines was door PostNL opengemaakt en gecontroleerd. Bij ontvangst kon ik mij dat goed voorstellen want de ruimte in de blisters was niet opgevuld, zodat het pakketje flink rammelde door alle losse tabletjes. Wellicht is het een idee om deze ruimte op te vullen, zoals we dat ook bij glazen verpakkingen wel zien.

B.F. v Ditshuizen

Snelle en goede levering

Sylvia

Zeer tevreden!

Pluspunten

Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen. De producten die wij al enige tijd afnemen bij Vitstore zijn van goede kwaliteit. Deze keer was de zending er al de volgende werkdag! Complimenten. De... Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen. De producten die wij al enige tijd afnemen bij Vitstore zijn van goede kwaliteit. Deze keer was de zending er al de volgende werkdag! Complimenten. De prijs-kwaliteit verhouding vinden wij ook prima. Kortom, alleen maar positief.

Marja

Pluspunten

Zeer snelle levering

Claudine De Baere

Zeer goede en snelle service, kwaliteitsvolle produkten.

Pluspunten

Gratis levering zelfs in Frankrijk, dus ik blijf zeker klant!

M.S. Dirks/Manuel

Levering snel en accuraat.
Werking van het product is nog even afwachten. Heb goede hoop.

Pluspunten

Behalve snelle levering, staat de gebruiksaanwijzing duidelijk op de verpakking aangegeven.
De verpakking is fijn-smal, neemt weinig ruimte in beslag.

G. Debusschere

Zeer snelle en correcte levering, ruim aanbod, warm aanbevolen!