Nico Lieben

Bestelling keurig en tijdig afgewikkeld

RKD Prasatya

IK ben tevreden over het product, de afhandeling ervan.

Katty

Niets dan lof voor deze perfecte service.

Pluspunten

Super vriendelijk personeel aan de telefoon die er alles aan doen om eventuele problemen op te lossen.?

Tevreden Klant

Geweldige service. Eerst vriendelijke uitleg per telefoon. Makkelijk bereikbaar. Product op voorraad.
Levering op afgesproken tijd. Kortom: een aanrader.

Pluspunten

Staat allemaal bij ervaring.

kato

Goed product, Glucosamine kat/hond, zeer tevreden.

Pluspunten

snelle levering

Herman van Deijzen

Ben al een tijd klant bij vitstore. Maar vindt de prijsverhogingen erg groot van de glucosamine die ik gebruik , een andere naam en de prijs gaat omhoog . Ook een andere naam maakt het niet... Ben al een tijd klant bij vitstore. Maar vindt de prijsverhogingen erg groot van de glucosamine die ik gebruik , een andere naam en de prijs gaat omhoog . Ook een andere naam maakt het niet duidelijker. Ook was ik erg verbaast dat ik al kado een potje multivitamine kids kreeg toegestuurd 60 stuks met als ten minste houdbaar datum 01.02.2017 mijn besteling was van 18 januari. Dus ook geen handig kado met die datum. Dus eigenlijk was het goed dat ik nu 20 % korting kreeg anders ga ik toch verder kijken naar een andere leverancier . m.vr.gr. Herman Van Deijzen

Elianne

Zeer tevrden

Henny

Uitstekend. In januari ook leuke aktie. Snel geleverd.

Pluspunten

Goede kwaliteit! Redelijke prijs. Snelle levering.

johan hooghe

Kortingssysteem niet op punt en/of onduidelijk. Verder ben ik tevreden over votte levering.

Mirella Ruijmgaart

Al 2x tabletten besteld naar tevredenheid.
Snelle levering.de ene dag besteld de volgende dag in de brievenbus.