em

Heel veel duidelijke informatie over t product.
overzichtelijke site, makkelijk iets te vinden.

Pluspunten

Dat je het product kan uitproberen d.m.v. kleine verpakkingen.
Dat het kosteloos verstuurd wordt en vaak brievenbus verpakking is :)

Nulens Roger

PERFEKTE SERVICE
ZEER BETROUWBARE FIRMA

rene van der krogt

Pluspunten

snelle levering zelfs in het buitenland. top!

jeanine westendorp

Prima. pakje binnen 2 dagen ontvangen.

Anja Wagener

Weer snelle levering van laatste bestelling!

Pluspunten

puntensysteem voor het sparen van korting!
Vernieuwde krillolie is geurloos; heel fijn!

Luci van den Toorn

Goede producten, snelle levering en vragen worden keurig beantwoord.
De nieuwe slank shake is echter voor mij niet geschikt en of je er wel van afvalt is een grote vraag.
Er zitten per...
Goede producten, snelle levering en vragen worden keurig beantwoord.
Er zitten per portie te veel koolhydraten in de shake. En zoals iedereen weet zijn koolhydraten gewicht verhogend.

R R

Prima! Info gevraagd via chatsessie. Dat verliep goed en met veel tevredenheid. De bestelling ging vlot en levering volgens belofte

Pluspunten

Advies via chat, dat vlot verloopt.
Levering volgens opgave
Voordelig

Jeanny Meuleners

Het waren twee kleine doosjes worden verpakt als een pakje wat niet door de brievenbus kan, is belachelijk ik heb ze ook al eens gewoon in de brievenbus ontvangen maar nu dus via de post, ik was... Het waren twee kleine doosjes worden verpakt als een pakje wat niet door de brievenbus kan, is belachelijk ik heb ze ook al eens gewoon in de brievenbus ontvangen maar nu dus via de post, ik was niet thuis ben ik ze moeten gaan ophalen bij een postagentschap niet echt in de buurt had er de auto voor nodig terwijl dat ik in het centrum woon en daar ook een postagentschap is hier heb ik me mateloos aan gestoord. Vitstore kan hier niks aan doen maar in godsnaam verpak het zo dat het door de brievenbus kan, een collega van mij besteld ook het zelfde product ergert zich hier ook mateloos aan.

Josina Deurloo

Zoals in mijn vorige review al heb aangegeven ben ik nog steed zeer tevreden over de cranberry tabletten.

Pluspunten

goede website, makkelijk bestellen, concurrerende prijzen en snelle levering

wil

Alweer een bestelling op maat ontvangen!