Starmans

Goede service snelle levering en vooral goede producten
Ons hondje zit beter in haar vel sinds de glucasamine van pharmox
Een aanrader
We zijn er super blij mee

Reactie Vitalize/Vitstore:

Fijn om te horen, hartelijk dank voor uw reactie! Team Vitstore

Deb

Al geruime tijd inmiddels een Trouwe klant , zowel de service als de producten zijn erg fijn en goed , een dikke pluim ga zo door :)

Pluspunten

Klantvriendelijk, Prijskwaliteit, Service

Reactie Vitalize/Vitstore:

Hartelijk dank voor uw mooie feedback!

Ubaghs

Prima service. Snelle levering.

Pluspunten

Sinterklaas surprise was verrassend. Prachtige reclame en subliem bedacht.

Goed om te horen dat u onze Pietamine kon waarderen! Team Vitstore

Peggy Ditewig

Goed en snel advies

Pluspunten

denken goed mee

Deneir Antoon

Heb over een paar dagen Vitalise cholesterol 2 verpakkingen van 180 stuks, besteld en gisteren geleverd.
Vandaag ontvang ik een e-mail dat U nu 20% korting geeft op dat product.
Vandaag ontvang ik een e-mail dat U nu 20% korting geeft op dat product.

Bedankt voor Uw aanbod maar het komt te laat.
Dit geeft een negatieve indruk over Uw prijszetting.

Geachte Deneir Antoon,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Geachte Deneir Antoon,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Het komt uiteraard weleens voor dat klanten net hebben besteld en dat een dag later onze nieuwsbrief verschijnt met een kortingsactie. Dat kruist elkaar dan net.
Maar wij compenseren het verschil dan uiteraard. Wij hebben zojuist de 20% korting die u op uw cholesterolbestelling zou hebben gekregen als Vitpoints tegoed bijgeschreven op uw account. Naar ik hoop is het zo voor u naar tevredenheid opgelost.
Met gezonde groet,
Gerda Philips
Vitstore.com

m.f. venema

Levering zoals beschreven, op tijd en zeer correct. Vind ik plezant en overeenkomstig verwachtingen.

Pluspunten

Presentatie is voldoende en informatief.

Vanoystaeyen

Alles is perfect verlopen. Bestelling en levering alles OK.

Pluspunten

Ik had een fout ( dubbele betaling ) gemaakt. Na 1 minuut gechat te hebben werd alles rechtgezet. Het geld staat na 2 dagen terug op de rekening. Dank U.

Hans van Gog

Goede en snelle afhandeling,leuke verassing ivm sinterklaas. Sapo.

Karima

Ik ga hier vaker mijn vitamines halen, dat is zeker. Alleen jammer van de bezorgtijd. Er stond dat als ik voor een bepaald tijd bestel, dat ik het morgen binnen krijg. Ik ging daar ook vanuit. Ik... Ik ga hier vaker mijn vitamines halen, dat is zeker. Alleen jammer van de bezorgtijd. Er stond dat als ik voor een bepaald tijd bestel, dat ik het morgen binnen krijg. Ik ging daar ook vanuit. Ik kreeg het twee daagjes later. Opzich niet zo erg, maar wel handig als het er goed bij staat. Ik was namelijk niet thuis.

Geachte mevrouw Haryouli,
Dank u voor uw feedback!
Geachte mevrouw Haryouli,
Dank u voor uw feedback!
Wij begrijpen dat het vervelend is om op uw pakketje te wachten, terwijl u deze de dag na bestellen verwacht. Helaas zijn wij afhankelijk van desbetreffend postorder bedrijf en kan het soms voorkomen dat er bij hen wat vertraging oploopt.
Wij doen er in ieder geval alles aan om uw pakketje de volgende dag bij u te bezorgen!
Onze excuses voor het ongemak.
Mandy Boogert
Klantenservice

Rob

Snel en goed

Pluspunten

snelheid en helderheid website en uiteraard de kortingen die regelmatig gegeven worden