Hetty van de Donk

Erg blij met de superhandige voordeelverpakking die zó door de brievenbus kan en weinig ruimte inneemt in je kast. Bovendien de voordeligste aanbieding van pure PEA die ik kon vinden! Bedankt,... Erg blij met de superhandige voordeelverpakking die zó door de brievenbus kan en weinig ruimte inneemt in je kast. Bovendien de voordeligste aanbieding van pure PEA die ik kon vinden! Bedankt, Vitstore!

Pluspunten

Handige voordeel-/brievenbusverpakking, snelle levering, scherpste prijs.

J Kuipers Smit

Door Vitalize Evenwicht te gebruiken heb ik het cholesterol weer bijna op de waarde die het moet zijn.

Pluspunten

Heb met dit product geen bijwerkingen [Vitalize Evenwicht]
gebruik in de wintermaanden Vitamine D, ga hier dan ook rustig mee door.

C van Duijvenbode

Super voordelig en snel in huis.

Pluspunten

perfect.

José van Dongen

Gemakkelijk bestellen, vlotte levering d.m.v.. brievenbusverpakking. Ik ben tevreden!

Pluspunten

Verpakking die in de brievenbus past.

Rikie Ternier

Correcte en vlotte service.

novita

Vandaag besteld morgen in huis perfecte levering..

Mevr, G. Harbers

Vistore raad ik iedereen aan. Ben zelf al jaren afneemster van diverse producten. Vlotte levering. Leuke attenties. Zoals een roos met Valentijnsdag. Nu met Sinterklaas in aantocht een pot... Vistore raad ik iedereen aan. Ben zelf al jaren afneemster van diverse producten. Vlotte levering. Leuke attenties. Zoals een roos met Valentijnsdag. Nu met Sinterklaas in aantocht een pot Pitamientjes. Chapeau! Ik hoop nog jaren bij jullie te komen "winkelen"

Marga

Heel happy ben ik sinds ik mijn vitaminen en voedingssuplementen via Vitstore bestel: zeer vlotte levering, brievenbus verpakkingen, scherpe prijzen en vaak aanbiedingen, buitengewoon goede... Heel happy ben ik sinds ik mijn vitaminen en voedingssuplementen via Vitstore bestel: zeer vlotte levering, brievenbus verpakkingen, scherpe prijzen en vaak aanbiedingen, buitengewoon goede kwaliteit! !!

Pluspunten

Brievenbus verpakkingen mogelijk

K.S.

Overzichtelijke website. Snelle, vlotte levering.

Pluspunten

Overzichtelijke website. Snelle, vlotte levering.

J.Wieman-van Zuilekom

Bestelling werd vlot geleverd. Dankzij de cholesterol evenwichttabletten is mijn cholesterol netjes op peil.